Och får man @Caoimhe som tomte får man även gulliga strån ifrån de gulliga kissekatterna!! Inte dåligt
Jag önskar att jag kunde säga att det inte kommer att hända i år, men jag tror vi alla vet att det kommer att hända även i år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och får man @Caoimhe som tomte får man även gulliga strån ifrån de gulliga kissekatterna!! Inte dåligt
Klart du ska vara med!Åhh jag är sugen, men har typ kaos fram tills jul när jag ska beta av en kurs och APL, plus övriga jobbet. Fast samtidigt så har jag ju något roligt att se fram emot om jag är med!
Anmäler jag mig så lär det ju bli i sista minuten!
De är mitt alltFjolårstomten tänkte bara på katterna - typ
FörlåååååtVem var det som sa att det var ett mer rimligt antal människor att gissa på som tomte i år? Jag tror det togs som en utmaning med alla anmälningar som kommer nu
Äntligen!Nedräkning! Kl19 ikväll går anmälningstiden ut, sen.. sen börjar det roliga!
Alltså ”skaffar rätt intresse”Nu har jag köpt en present som var för bra för att motstå. Nu gäller det bara att mitt tomtebarn har rätt intresse