Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller de kan inte dra ut pÄ stalkingenPÄ facebook valde jag bort en del saker som jag inte ville ha kvar. DÀr hade jag mycket innehÄll. Insta kanske jag hade mindre Àn du dÄ. Facebook var dock nÄgot snabbare Àn insta.
VÄra tomtar fÄr helt enkelt stalka pÄ andra hÄll.
Det skulle jag ocksÄ gjort, om jag haft det kvar.Jag kan öppna mitt insta den aktuella perioden
Jag Àr mycket ledsen att du uppskattar mina hobbies sÄ mycket. NÀsta konto ska jag göra trÄkigareNi som stÀnger ner era instakonton har bara inte skaffat tillrÀckligt trÄkiga hobbys
Man kan ju se till att posta lite inlÀgg hÀr och var pÄ buke som innehÄller lite mer (kryptisk) info Àn annarsJa jag har ju heller inte öppna konton.
Vet inte om jag ska öppna heller.
Finns ju personer som jag inte vill ska se mitt konto.
Men ska fundera lite.
Kan ju lÀgga lite ledtrÄdar hÀr med.
Jag har bara snokat pÄ Buke genom Ären, brukar funka fint!Det gÄr vÀl bra att bara följa ledtrÄdarna bukefalisterna skrivit i anmÀlan ocksÄ
Gör det! Jag rekommenderar vÀxter, kontot typ dör sÄnÀr som pÄ likes frÄn likasinnade vÀxtnördarJag Àr mycket ledsen att du uppskattar mina hobbies sÄ mycket. NÀsta konto ska jag göra trÄkigare
FjolÄrstomten tÀnkte bara pÄ katterna - typAlltsÄ, mina sociala medier som jag delat med i min anmÀlan kommer inte ge min tomte ett dyft ÀndÄ. Vad finns att lÀra? Att jag har vÀrldens finaste katter? Det hade tomten nog redan kunnat lista ut av min aktivitet pÄ Buke.
Och fÄr man @Caoimhe som tomte fÄr man Àven gulliga strÄn ifrÄn de gulliga kissekatterna!! Inte dÄligtAlltsÄ, mina sociala medier som jag delat med i min anmÀlan kommer inte ge min tomte ett dyft ÀndÄ. Vad finns att lÀra? Att jag har vÀrldens finaste katter? Det hade tomten nog redan kunnat lista ut av min aktivitet pÄ Buke.