Nixehen
Trådstartare
Jag måste ha missat personen som uttryckte sig så, du kan väl pm:a mig vem det var? Det är naturligtvis inte ett okej beteende!Några försvann från tråden helt och en sa rakt ut att hen fått skräp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste ha missat personen som uttryckte sig så, du kan väl pm:a mig vem det var? Det är naturligtvis inte ett okej beteende!Några försvann från tråden helt och en sa rakt ut att hen fått skräp.
Personen har inte deltagit sedan dess, förhoppningsvis förstod hen att det var fel.Jag måste ha missat personen som uttryckte sig så, du kan väl pm:a mig vem det var? Det är naturligtvis inte ett okej beteende!
Jo, har hänt mig oxå, men bara två gånger. Blir sån glädjedödareFör att jag tyvärr råkat ut för otacksamma mottagare flera gånger, vilket tyvärr förtar glädjen i det hela
Jag bumpar upp!
Jag längtar så tills man får veta vem man ska tomta för!
Jag tror jag står över i år eftersom det var lite onödigt spännande förra året att försöka få saker skickade från UK till Sverige att 1) komma fram överhuvudtaget och 2) komma fram i tid (tack Brexshit), men jag kommer att följa tråden ändå eftersom den är så himla mysig och rolig
Ni får anmäla er så löser säkert Big Santa att ni får skicka till varandra, alldeles hemligtMed tanke på hur det strulat med mina paket de två senaste åren vågar jag inte vara med, det är så synd för jag älskar leken! Men jag följer förstås!
Perfekt ju!Ni får anmäla er så löser säkert Big Santa att ni får skicka till varandra, alldeles hemligt
Den biten är riktigt, riktigt kul!Så mycket förväntan och spänning att få börja luska ju
Helt klart!Är veckan innan man får sitt tomtebarn årets längsta vecka?
Och jag fick för mig att sista dagen var idagÄr veckan innan man får sitt tomtebarn årets längsta vecka?
Nej nej, jag har ju inte hunnit anmäla mig än!Och jag fick för mig att sista dagen var idag