Jag fick zå bra klapp förra året zå vet inte om jag zka vara med.
Klart du ska ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick zå bra klapp förra året zå vet inte om jag zka vara med.
Nääää,det har du rätt i Men jag tror zkylten blir zvårzlagen, den var zå 100% rättYeeey!
vad många vi är redan, men jag hoppas vi blir många fler.
@dobbis Vaddå, vad tror du om oss andra egentligen? Tänk om du får en tomte som är ÄNNU bättre då?
Vill du ta den risken att du missar det?
Nääää,det har du rätt i Men jag tror zkylten blir zvårzlagen, den var zå 100% rätt
Du kan inte ana vad jag letat efter en på zvenzka.Ändå var det bara en ren chansning för jag tycker den är så kul kul att det blev en sån lyckoträff men det kan bli fler
Du kan inte ana vad jag letat efter en på zvenzka.
Håller med, där finns mycket roligtVaruhus1.se är en bra affär
Åh vad roligt! Äntligen Secret Santa!
Det tycker jag absolut!Ja eftersom minst tre personer pekade ut mig som deras tomte förra året - utan att jag ens deltog - så känner jag nog också att det kan vara läge att försöka återuppta denna trevliga tradition nu.
De tre magiska önskningarna från Buke är ett mycket speciellt och ovanligt fenomen Du är kallad! Detta är ditt öde denna jul. Som stjärnorna på himlen. Snön i hagen. Hamstrarna på loftet.Ja eftersom minst tre personer pekade ut mig som deras tomte förra året - utan att jag ens deltog - så känner jag nog också att det kan vara läge att försöka återuppta denna trevliga tradition nu.
De tre magiska önskningarna från Buke är ett mycket speciellt och ovanligt fenomen Du är kallad! Detta är ditt öde denna jul. Som stjärnorna på himlen. Snön i hagen. Hamstrarna på loftet.
/ Elly =går och lägger sig nu
Ska komma ihåg att skicka kol om jag blir din tomte"Hamstrarna på loftet"
De tre utpekandena skulle givetvis också kunna antyda att jag egentligen är Bukefalos egen Scrooge?! Som var för elak, och för snål! för att delta förra (och förrförra etc) året, men som hemsöktes av tre SecretSanta-vålnader för att omvända mitt misantropiska och julhatande hjärta.
(Jag ska även jobba på julafton i år - för att i sann kapitalistisk/julförnekande anda roffa åt mig lite extra jourbonus) (jag HAR dock blivit tilldelad passet av min närmast överordnade chef utan att jag särskilt tiggt om det!)
Midvinternattens köld är hård,Och ja. Fnissar fortfarande orimligt mycket åt "hamstrar på loftet"