Secret Santa 2022

Det ser ut att vara en godisvĂ€ska för smidig Ă„tkomst vid hundtrĂ€ning tycker jag 😊
Det har du nog rÀtt i..va lite groggy i huvudet nÀr jag öppnade imorse. Det blev liten planerad resa till akuten för mig igÄr, en slÀkting hade missar att jag Àr nötallergiker o bjöd pÄ godis som innehöll nötter som jag inte uppmÀrksammade.

Det har du nog rÀtt i..va lite groggy i huvudet nÀr jag öppnade imorse. Det blev liten planerad resa till akuten för mig igÄr, en slÀkting hade missar att jag Àr nötallergiker o bjöd pÄ godis som innehöll nötter som jag inte uppmÀrksammade.
Oplanerad skulle det stĂ„ 😊

Oj! Din stackare, det var ingen rolig avslutning pÄ julafton. Hoppas du mÄr bÀttre och kan ÄterhÀmta dig idag.

Det Ă€r jag! đŸ„ł

Vilken ledtrÄd tog du det pÄ? Det finns fyra :D
Haha, nu ska vi inte gnugga in det för mycket!! Jag hittade iaf en (förhoppningsvis) :laugh: :laugh:

Apelsinlakritsen tog jag det pÄ. Sen antar jag att skrÀckfilmer och Àga hund Àr ledtrÄdar men det gav mig inget.:D

Tusen tack! Ligger i soffan och mumsar lakrits stenar nu, sÄÄÄÄÄ goda!

Tomte - SnÀll Bukefalist
FjordfrÀlst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
cewe - Klara
Jeps - sweep
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
athena _arabians - bollen__
AbCdE- Takire
Marty - cambodia
Cattis_E - Mineur
Sonic76- FjordfrÀlst
Ninnurur - mysboll
Lumos_Nox- AbCdE
Diabetikern - Elo
Blacksmithfarm - Diabetikern
Tulip - Ceta
Houdinie - _Elly
cambodia - Sel
Malin_L - Nytant
Mysboll - YorkWann
TeamLundVer - Wingates
dobbis - Cattis_E
Wingates - LillaMy84
Halcyon - Malibu_Stacy
Mineur - Madalitso
Caoimhe - Nixehen
Kakis - zassoo
Bluefish - Houdinie
Bapelsin- Lumos_Nox

Haha, nu ska vi inte gnugga in det för mycket!! Jag hittade iaf en (förhoppningsvis) :laugh: :laugh:

Apelsinlakritsen tog jag det pÄ. Sen antar jag att skrÀckfilmer och Àga hund Àr ledtrÄdar men det gav mig inget.:D

Tusen tack! Ligger i soffan och mumsar lakrits stenar nu, sÄÄÄÄÄ goda!
En ledtrÄd var planterad (hehe) hÀr pÄ forumet och det Àr min stora fina dr Westerlund som du fick sticklingar av som jag postade i inomhusvÀxtertrÄden eftersom jag vet att du lÀser dÀr. Helt uppenbar ledtrÄd :angel:

Att skicka sticklingarna var en chansning med tanke pÄ Ärstiden. Höll pÄ att bli galen nÀr jag sÄg hur paketet Äkte fram och tillbaka sÄdÀr. Imponerande ÀndÄ att inte alla hade dött!
Om du vill ha nya fÄr du sÀga till. Vi bor ju sÄ nÀra varandra att du nÀstan tom skulle kunna fÄ dem med hemleverans :D

Nu har sista gĂ€sten Ă„kt hem och jag har kunnat öppna mina julklappar 😍
Tack tack tack snÀllaste bÀstaste @Silver Girl
Jag Ă€r sĂ„ tacksam. Anteckningsboken var helt gudomligt fin đŸ„ș och kaffet luktar fantastiskt. Ska bli kul att testa đŸ„ł perfekt nu nĂ€r man Ă€r lite sleten efter allt firande. Elefanterna fick hederplatsen hĂ€r hemma, Ă€lskar den!
Tack och god fortsĂ€ttning đŸ˜đŸ„°
20221213_201640.webp

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 550
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 530
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 128
Senast: Barbabelle
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 617
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar