Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tjoho! Jag var så inställd på att du har fjording(ar?), därför fick jag inte ihop det med den bruna stjärnan! Men ja, namnet ledde mig rätt och av någon märklig anledning visste jag att du bodde i närheten av just den staden också. Tusen tack ännu en gång, sockorna har värmt mina fötter hela kvällen sedan vi kom hem i eftermiddags!Stämmer. Trodde du skulle ta det fort på grund av att jag skickade i mitt vanliga namn. Vågade inte annat på grund av tullen.
Sen avslöjade ju dessutom tulldeklarationen vad som var i .
Men bättre vara noga så det kom fram. .
Den bruna stjärnan är på bilden. Hin har shettistravstam.
Hon har en stjärn också men den syns inte på denna bild.
Japp! Fast nej Jag är din tomte, men några uppgifter har inte lånats. Om du tänker på det som stod i rimmet så var det mest jag som försökte förvilla dig liteKan det vara @Mineur då, men med en lånad avsändare på själva paketet
Tjoho! Jag var så inställd på att du har fjording(ar?), därför fick jag inte ihop det med den bruna stjärnan! Men ja, namnet ledde mig rätt och av någon märklig anledning visste jag att du bodde i närheten av just den staden också. Tusen tack ännu en gång, sockorna har värmt mina fötter hela kvällen sedan vi kom hem i eftermiddags!
Nej, tyvärr!Ny ev snilleblixt. @parellikusken, är du min tomte?
Jag som försökte leta vilka som bodde utomlands som var med i diskussionen om att låna andras adresser, för att se om någon där bodde utomlands. Och sen sa sel igår något om att hjälpa skicka. Att jag valde sel först var för att du skrev att jag hade en hobby du inte visste något om och jag hade glömt att det brukar räknas som hobby att ay, så tänkte att jag hade ju inte skrivit något om nån hobbyJapp! Fast nej Jag är din tomte, men några uppgifter har inte lånats. Om du tänker på det som stod i rimmet så var det mest jag som försökte förvilla dig lite
Hoppas verkligen att paketet når fram till dig till slut! Jag har varit så upprörd över detta Tyckte att jag var ute i så extremt god tid och var noga med att följa alla regler, men både Royal Mail och tullen bestämde sig tydligen för att förstöra för oss. Jag trodde verkligen att jag kunde andas ut när paketet efter mycket om och men klarade sig igenom Royal Mails plötsliga strejk, men då kom tullen och satte stopp istället Du får tröstshoppa på Panduro så länge!
Haha ja det gjorde du ju! Den stal barnen så den kom inte med på bildenJa det är jag. Skickade med en kaka också
Nej, jag är inte medÄr du med? Frågar därför att du inte är med i mitt excelark och det i så fall finns en brist i mitt system
Är du min tomte?Min snälla bukefalist har visat ledtråden på bild här.
Tyvärr inte.Är du min tomte?