Secret Santa 2022

Tack snälla tomten för jättefina klappar!
Jag och missingarna fick en ljushållare i form av en fjäril, en badbomb från Lush och godis till missingarna.
Vi är alla jätteglada och säger stort tack till vår tomte!

Bifogade filer

• 20221225_014222.webp
    20221225_014222.webp
    206,2 KB · Visningar: 87
Stämmer. Trodde du skulle ta det fort på grund av att jag skickade i mitt vanliga namn. Vågade inte annat på grund av tullen.
Sen avslöjade ju dessutom tulldeklarationen vad som var i 😅.
Men bättre vara noga så det kom fram. 😊.
Den bruna stjärnan är på bilden. Hin har shettistravstam.
Hon har en stjärn också men den syns inte på denna bild.
Tjoho! Jag var så inställd på att du har fjording(ar?), därför fick jag inte ihop det med den bruna stjärnan! Men ja, namnet ledde mig rätt och av någon märklig anledning visste jag att du bodde i närheten av just den staden också. Tusen tack ännu en gång, sockorna har värmt mina fötter hela kvällen sedan vi kom hem i eftermiddags! :love:

Kan det vara @Mineur då, men med en lånad avsändare på själva paketet :idea:
Japp! Fast nej :D Jag är din tomte, men några uppgifter har inte lånats. Om du tänker på det som stod i rimmet så var det mest jag som försökte förvilla dig lite :o

Hoppas verkligen att paketet når fram till dig till slut! Jag har varit så upprörd över detta :( Tyckte att jag var ute i så extremt god tid och var noga med att följa alla regler, men både Royal Mail och tullen bestämde sig tydligen för att förstöra för oss. Jag trodde verkligen att jag kunde andas ut när paketet efter mycket om och men klarade sig igenom Royal Mails plötsliga strejk, men då kom tullen och satte stopp istället 🙄 Du får tröstshoppa på Panduro så länge!

Tomte - Snäll Bukefalist
Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
cewe - Klara
Jeps - sweep
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
athena _arabians - bollen__
AbCdE- Takire
Marty - cambodia
Cattis_E - Mineur
Sonic76- Fjordfrälst
Ninnurur - mysboll
Lumos_Nox- AbCdE
Diabetikern - Elo
Blacksmithfarm - Diabetikern
Tulip - Ceta
Houdinie - _Elly
cambodia - Sel
Malin_L - Nytant
Mysboll - YorkWann
TeamLundVer - Wingates
dobbis - Cattis_E
Wingates - LillaMy84
Halcyon - Malibu_Stacy
Mineur - Madalitso

Tjoho! Jag var så inställd på att du har fjording(ar?), därför fick jag inte ihop det med den bruna stjärnan! Men ja, namnet ledde mig rätt och av någon märklig anledning visste jag att du bodde i närheten av just den staden också. Tusen tack ännu en gång, sockorna har värmt mina fötter hela kvällen sedan vi kom hem i eftermiddags! :love:
😊
Jo, jag har en fjording som jag haft i 15 år. Sen hade jag en på foder i 2 år innan det också.
Men bor på egen gård numera sen 6 år så hade en islänning också till för en dryg månad sen.
Men nu är det bara min Eikar och shettisen.

Sen funderar jag på vem som är min snälla tomte...
Jag kunde inte se någon ledtråd...eller så missade jag det men mitt paket kom tidigt så där faller ju några bort utifrån vad de skrivit i tråden.

Tomte - Snäll Bukefalist
Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
cewe - Klara
Jeps - sweep
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
AbCdE- Takire
Marty - cambodia
Cattis_E - Mineur
Sonic76- Fjordfrälst
Ninnurur - mysboll
Lumos_Nox- AbCdE
Diabetikern - Elo
Tulip - Ceta
Houdinie - _Elly
cambodia - Sel
Malin_L - Nytant
Mysboll - YorkWann
TeamLundVer - Wingates
dobbis - Cattis_E
Wingates - LillaMy84
Halcyon - Malibu_Stacy
Mineur - Madalitso
Caoimhe - Nixehen

Japp! Fast nej :D Jag är din tomte, men några uppgifter har inte lånats. Om du tänker på det som stod i rimmet så var det mest jag som försökte förvilla dig lite :o

Hoppas verkligen att paketet når fram till dig till slut! Jag har varit så upprörd över detta :( Tyckte att jag var ute i så extremt god tid och var noga med att följa alla regler, men både Royal Mail och tullen bestämde sig tydligen för att förstöra för oss. Jag trodde verkligen att jag kunde andas ut när paketet efter mycket om och men klarade sig igenom Royal Mails plötsliga strejk, men då kom tullen och satte stopp istället 🙄 Du får tröstshoppa på Panduro så länge!
Jag som försökte leta vilka som bodde utomlands som var med i diskussionen om att låna andras adresser, för att se om någon där bodde utomlands. Och sen sa sel igår något om att hjälpa skicka. Att jag valde sel först var för att du skrev att jag hade en hobby du inte visste något om och jag hade glömt att det brukar räknas som hobby att ay, så tänkte att jag hade ju inte skrivit något om nån hobby :rofl: :o

Och verkligen inte ditt fel med paketet, det är tydligen tullen som inte är på humör i år. Det ska bli kul att öppna när det kommer. Har redan använt presentkortet så länge, för vad jag behöver för att göra klart ett projekt med att skapa en tygtavla för alla mina julörhängen :):heart
Så kan faktiskt visa upp bild på min present så här långt:
Screenshot_20221224-134434.webp

Tomte - Snäll Bukefalist
Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
cewe - Klara
Jeps - sweep
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
AbCdE- Takire
Marty - cambodia
Cattis_E - Mineur
Sonic76- Fjordfrälst
Ninnurur - mysboll
Lumos_Nox- AbCdE
Diabetikern - Elo
Tulip - Ceta
Houdinie - _Elly
cambodia - Sel
Malin_L - Nytant
Mysboll - YorkWann
TeamLundVer - Wingates
dobbis - Cattis_E
Wingates - LillaMy84
Halcyon - Malibu_Stacy
Mineur - Madalitso
Caoimhe - Nixehen
Kakis - zassoo

Hm... blir spännande att gissa....
Nästan 30 tomtar som inte är avslöjade...jag får göra ett excelark och strukturera det.
Typiskt att min hosta och förkylning är tillbaka- är inte skarp i hjärnan... :rofl: :laugh: :rofl:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
5 635
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 340
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 416
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Pälsvård! För dummies
  • Träffa hundfolk?