Secret Santa 2022

Alltså, jag är stum av beundran här - min tomte har ju gjort ett HELT fantastiskt jobb, hur är det ens möjligt??? :love::love::love:
Jag gillar fiffiga köksprylar (har rätt många... :angel1: ) och Tomten har lyckats skicka två jag inte har!?!?!
Plus en jättefin, handgjord chokladjulgran, julkaffe och en supersöt provsticka med en katt på. :love:
Den glittriga studsbollen (jag gillar sådana saker också) är verkligen Grande Finale - katterna ÄLSKAR den!!!
Esko hälsar att den är lika rolig att leka med som en skogsmus! (matten MYCKET tacksam för studsbollen alltså! 😅 )
Baserat på den personliga leveransen är jag lite lur på att @Derivata är min supersnälla tomte?

DSC_1416.JPG

Nu har jag också fått öppna mina superfina klappar 😍
Förutom de som barnen och hunden fick så fick jag choklad som jag ser fram emot att testa i mellandagarna när jag hunnit smälta all julmat 😋 fröer 🤩 och en jättefin vetekudde som enligt uppgift inte är tillverkad av min SS.❤️ Stort stort tack ❤️❤️
20221224_230054.webp

För första gången någonsin så hade jag en gissning. Paketet till Loppan var från Secret Santa Cat, det var skickat i Falun och min SS hade väldigt god info om mig och familjen.
Då jag har låst insta och fb så tänkte jag direkt på @athena_arabians som faktiskt har mig på insta men det sket ju sig såg jag sedan i tråden 🙄 🙈 min kära tomte har alltså gjort ett ordentligt jobb 🙌

Jag ska ta upp datorn och börja fila på de som finns kvar. Återkommer

Nu har det varit paketöppning här, och alltså jag grät!! Så himla fina klappar jag fick av min tomte!! En helt fantastisk mössa med supersöta grisar på :love: Och en läcker tygpåse med gristryck!! De tog andan ur mig så fina de var!!!
Hunden och katterna deltog i öppnandet och det blev lite bråk om den fina flugan (och godiset) men den hamnade till sist på hunden som har mindre päls i vägen :D
Av nån anledning får jag det inte att funka med bild, återkommer med det!
Mitt paket hade Big Santa som avsändare.. men jag undrar om inte @cili kan vara min tomte?
Kunde varit, men icke 😁

Tomte - Snäll Bukefalist
Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
cewe - Klara
Jeps - sweep
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
athena _arabians - bollen__
AbCdE- Takire
Marty - cambodia
Cattis_E - Mineur
Sonic76- Fjordfrälst
Ninnurur - mysboll
Lumos_Nox- AbCdE
Diabetikern - Elo
Blacksmithfarm - Diabetikern
Tulip - Ceta
Houdinie - _Elly
cambodia - Sel
Malin_L - Nytant
Mysboll - YorkWann

Först trodde jag att det var @Habina med tanke på var det var skickat ifrån men hon var ju inte ens med så då kom jag på att du nog bor i närheten och sen när jag öppnade och såg Harry Potter-kortet så var det spiken i kistan! 😇😂

Jag gissade att badbomberna var hemmagjorda! 😍 Valpen har lekt med leksakerna tills hon däckade nu precis! 😂 Tack snälla du igen! 🥰
Helt säker på att @Habina inte är med? Annars hade det varit min nästa gissning. 😂🙈

Nu har jag kommit hem från jobbet och öppnat kvarvarande klappar och kan nu helt säkert säga att allt var helt.
Muggen jag fick är ju helt otrolig, trodde inte att det fanns.
Tyvärr så det lilla paketet jag trodde var en ledtråd som gjorde att jag trodde att jag visste vem som var min tomte, innehöll inte alls det jag trodde. Mycket trodde där....
Bild kommer imorgon och jag får börja fundera på min tomte....

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
5 574
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 338
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 809
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 416
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar