Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm nu fick jag mer att fundera på Klurar vidare.@Mirre Din tomte hälsar att hon visserligen har katter, men ledtråden föreställer något annat
Ja det är jag. Skickade med en kaka också@Kakis är du min tomte?
Attans då! Helt slut på idéer. Men då lägger jag till det i listan, verkar som att ni inte kom medNej, jag tomtade åt _Elly_
Vilken fin!Nu har jag öppnat mitt paket. Innanför julpappret fanns ett andra lager inslagspapper med fiskar och hajar (kanske en ledtråd!?).
Jag fick en 30-40 cm hög ljusstake (tror jag) som tillsvidare får bo uppepå en bokhylla då katterna annars kommer att välta den.
Visa bifogad fil 108985
Tack snälla tomten, jag ska luska reda på dig imorgon.
Åh Vad kul att du blev så gladAlltså, min tomte vet ju precis vem jag är! Så träffsäkert, och tack så otroligt mycket! Djurleksakerna är att dö för (jag vill hänga dem på väggen! ) och jag har faktiskt helt slut på mjukost! Tack snälla @cambodia för våra underbara klappar! Jag är tårögd.
Visa bifogad fil 108987
Vilken fantastisk!Nu har jag öppnat mitt paket. Innanför julpappret fanns ett andra lager inslagspapper med fiskar och hajar (kanske en ledtråd!?).
Jag fick en 30-40 cm hög ljusstake (tror jag) som tillsvidare får bo uppepå en bokhylla då katterna annars kommer att välta den.
Visa bifogad fil 108985
Tack snälla tomten, jag ska luska reda på dig imorgon.
Inte det inte, men någons tomte är jag@Gnist - är du min tomte?