Synd för den som fått paket av mig att det är samma härEn liten ledtråd till den jag tomtade för är att jag glömde/hann inte fixa någon ledtråd. Så ledtråden är att det finns ingen ledtråd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd för den som fått paket av mig att det är samma härEn liten ledtråd till den jag tomtade för är att jag glömde/hann inte fixa någon ledtråd. Så ledtråden är att det finns ingen ledtråd.
Men du kanske har lite kortare hundhår i din tejp än vad jag har?Synd för den som fått paket av mig att det är samma här
Haha ja, det hoppas jag - annars måste jag nog reklamera min hundMen du kanske har lite kortare hundhår i din tejp än vad jag har?
Chansar vilt då...Synd för den som fått paket av mig att det är samma här
Inte jag!Chansar vilt då...
@Wingates kan du vara min tomte?
Edit: Har två helt olika delar av landet att gå på beroende på vilken av orterna som är en luring. Avsändare eller inlämningsorten..
Ja, det gjorde jag. Men jag finns typ ingenstans så det hjälper inte mycket! Sorry!Jag måste fråga, använde du ditt namn som avsändare? Jag fick inte till det när jag stalkade
Inte din heller tyvärr@Wingates kan du vara min tomte?
jag är oskyldig
Jag är inte ett dugg säker men kan det möjligen vara @athena_arabians som är min tomte?
Tyvärr inte!@mysboll inte heller min tomte då?
Har dålig koll på om du bor i närheten av någon av orterna..
Jag kan ju dessutom ha fått en ledtråd, men jag är för trög för att fatta i så fall.
Man kan väl alltid skylla på snor för att man är trög? .
Attans. Men det var en chansning.Tyvärr inte!
Så du var inte min tomte @dobbis?Jag får nog hjälpa min snälla bukefalist Då det bara fanns en vag ledtråd i lådan (kortet låg kvar på bordet)
Skick adressen är rätt , SS adressen är en luring