Nej jag är inte din tomte.@YorkWann eller @Barbabelle kan nån av er vara min tomte?
Är totalt värdelös på att klura ut ledtråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag är inte din tomte.@YorkWann eller @Barbabelle kan nån av er vara min tomte?
Är totalt värdelös på att klura ut ledtråden
PublikenNu är både jobb och långpromenad avklarat så nu fick jag äntligen öppna!
Badbomber, godis och en hel hög med hundleksaker! Jag tror att @Ninnurur är min snälla tomte?
Full koll på vad som är till dom!Publiken
Såg att det slutade med snäll bukefalist .Och jag kräks lite på benämningen tomtebarn
Hellre då "mottagare" -eller nästan vad annat som helst- än tomtebarn..
Alldeles rätt! Var det så lätt att gissa? Vad tog du det på?Nu är både jobb och långpromenad avklarat så nu fick jag äntligen öppna!
Badbomber, godis och en hel hög med hundleksaker! Jag tror att @Ninnurur är min snälla tomte?
Jag är så glad att du fick en tacksam och gissande bukefalist i år .Alldeles rätt! Var det så lätt att gissa? Vad tog du det på?
Jag har förresten testat badbomberna efter att jag skickat och det kan nog räcka med att du delar dem i hälften. Hade ju ingen aning om vad som var lagom när jag tillverkade dem
Först trodde jag att det var @Habina med tanke på var det var skickat ifrån men hon var ju inte ens med så då kom jag på att du nog bor i närheten och sen när jag öppnade och såg Harry Potter-kortet så var det spiken i kistan!Alldeles rätt! Var det så lätt att gissa? Vad tog du det på?
Jag har förresten testat badbomberna efter att jag skickat och det kan nog räcka med att du delar dem i hälften. Hade ju ingen aning om vad som var lagom när jag tillverkade dem
Jag med, jag har fått hopp om leken igen!Jag är så glad att du fick en tacksam och gissande bukefalist i år .
Jag som trodde att det kanske var svårt när det inte var någon direkt ledtråd såFörst trodde jag att det var @Habina med tanke på var det var skickat ifrån men hon var ju inte ens med så då kom jag på att du nog bor i närheten och sen när jag öppnade och såg Harry Potter-kortet så var det spiken i kistan!
Jag gissade att badbomberna var hemmagjorda! Valpen har lekt med leksakerna tills hon däckade nu precis! Tack snälla du igen!
Det där måste nästan räknas som fusk!Här kommer @Malibu_Stacy ledtråd
Så himla roligt gjord
Det stämmer bra det. Vilken tur att det gick att klura ut trots att jag glömde ledtråd. Det var lite stressigt förra helgen.Nu har jag öppnat mitt paket Fick ett paket te som luktar gott, och ett paket med 100% choklad. Spännande, för det har jag aldrig smakat på innan!
Fick ingen ledtråd, men har en chansning på @Tulip som tomte, efter lite snokande på namnet som var avsändare Visa bifogad fil 108899
Jag måste fråga, använde du ditt namn som avsändare? Jag fick inte till det när jag stalkadeJaaa, det är jag!!
Hoppas hamstern kommer trivas (överleva) och att allt annat kommer till nytta!
God Jul!! heart