Secret Santa 2022

Nu är både jobb och långpromenad avklarat så nu fick jag äntligen öppna! 🤩

gL9FSl0.jpg

Badbomber, godis och en hel hög med hundleksaker! 😍 Jag tror att @Ninnurur är min snälla tomte? ❤️

Nu är både jobb och långpromenad avklarat så nu fick jag äntligen öppna! 🤩

gL9FSl0.jpg

Badbomber, godis och en hel hög med hundleksaker! 😍 Jag tror att @Ninnurur är min snälla tomte? ❤️
Alldeles rätt! Var det så lätt att gissa? Vad tog du det på? :D
Jag har förresten testat badbomberna efter att jag skickat och det kan nog räcka med att du delar dem i hälften. Hade ju ingen aning om vad som var lagom när jag tillverkade dem 😅

Alldeles rätt! Var det så lätt att gissa? Vad tog du det på? :D
Jag har förresten testat badbomberna efter att jag skickat och det kan nog räcka med att du delar dem i hälften. Hade ju ingen aning om vad som var lagom när jag tillverkade dem 😅
Först trodde jag att det var @Habina med tanke på var det var skickat ifrån men hon var ju inte ens med så då kom jag på att du nog bor i närheten och sen när jag öppnade och såg Harry Potter-kortet så var det spiken i kistan! 😇😂

Jag gissade att badbomberna var hemmagjorda! 😍 Valpen har lekt med leksakerna tills hon däckade nu precis! 😂 Tack snälla du igen! 🥰

Jag är så glad att du fick en tacksam och gissande bukefalist i år :heart.
Jag med, jag har fått hopp om leken igen! :love:
Först trodde jag att det var @Habina med tanke på var det var skickat ifrån men hon var ju inte ens med så då kom jag på att du nog bor i närheten och sen när jag öppnade och såg Harry Potter-kortet så var det spiken i kistan! 😇😂

Jag gissade att badbomberna var hemmagjorda! 😍 Valpen har lekt med leksakerna tills hon däckade nu precis! 😂 Tack snälla du igen! 🥰
Jag som trodde att det kanske var svårt när det inte var någon direkt ledtråd så :D
Jag hoppades att valpen skulle roas! Även leksakerna har dottern och jag gjort! Det var så kul så vi fortsatte med fler och delade ut bland stallets hundar idag också :heart

Tomte - Snäll Bukefalist
Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
cewe - Klara
Jeps - sweep
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
athena _arabians - bollen__
AbCdE- Takire
Marty - cambodia
Cattis_E - Mineur
Sonic76- Fjordfrälst
Ninnurur - mysboll

Nu har jag öppnat mitt paket :) Fick ett paket te som luktar gott, och ett paket med 100% choklad. Spännande, för det har jag aldrig smakat på innan!

Fick ingen ledtråd, men har en chansning på @Tulip som tomte, efter lite snokande på namnet som var avsändare :)Visa bifogad fil 108899
Det stämmer bra det. Vilken tur att det gick att klura ut trots att jag glömde ledtråd. Det var lite stressigt förra helgen.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 441
Senast: Tranan
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 296
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 809
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 415
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar