Attans då...Tyvärr inte.
Då får det bli excelark..
Tur jag är administratör till yrket...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans då...Tyvärr inte.
Det där excelarket, kan du dela det med mig? Jag borde verkligen komma på min tomte med tanke på ledtråden.Attans då...
Ah, då ska jag lirka lite med den och se om jag får till den.@Houdinie Stämmer bra! Det är en ljusstake, men ser att platån är skev igen den går att böja till! Ska vara två små ark i lådan också för att knyta an litegrann till en annan ledtråd
Hurra! Jag hittade den!! Ännu en enhörning. Världens sötaste nyckelring. Tack igen till min ytterst hemliga tomte. Hur ska jag ens kunna gissa? Enhörningstemat var genomgående och jag ver ju att @lil-sis gillar enhörningar men det är helt fel ände av landet. @Diabetikern har gullig enhörning på profilbilden men hon har ju gett till nån annan. Så jag kanske får släppa enhörningstemat och att det ska höra ihop med min tomte, det är ju JAG som är gillar färg …@cirkus - din tomte hälsar att det ska finnas en liten julklapp till i paketet med enhörningen. Så att du inte råkar kasta den.
Det där excelarket, kan du dela det med mig? Jag borde verkligen komma på min tomte med tanke på ledtråden.
Jag vill också ha exelarketAttans då...
Nej, jag är tomte åt någon annanFunderar vidare jag med. Har steukit ett gäng från listan pga att de är avslöjade. Men så var det det där med att en tomte skickat dubbelt....
Så jag kanske får backa på det om jag inte hittar min tomte...
@zassoo - är du min tomte?
Är du min tomte?En liten ledtråd till den jag tomtade för är att jag glömde/hann inte fixa någon ledtråd. Så ledtråden är att det finns ingen ledtråd.
Nix pix!Är du min tomte?
Kanske åt mig? Jag tänker på enhörningar igen!!Nej, jag är tomte åt någon annan
Tydligare än mina ledtrådar kan det nog inte bli eller hur @Caoimhe ?Jag kom på en lite för tydlig ledtråd så jag skalade ner det men kanske lite väl mycket
Moahaha hon är inte med. Jag har redan gissat på henne@Lillgrådis Är du min tomte?
Eller du är inte med kanske x) Hade en ledtråd om att min tomte och jag har något på 3 bokstäver gemensamt och tänkte då på LCR och då gick det lite fort innan jag kollat listan
Tyvärr inte, du får leta vidareKanske åt mig? Jag tänker på enhörningar igen!!
Moahaha hon är inte med. Jag har redan gissat på henne
Haha ja, du har varit en av mina "misstänkta" ocksåSer detta som ett omen att jag måste vara med nästa år. I några sammanhang är det ju ändå lite smickrande att bli kallad för tomte.
Nix, jag var åt Malin_LÄr @Calmiche min tomte?
Det är jag!@Bapelsin snääääälla säg att du är min tomte, för nu tror jag att jag har varit riktigt smart och luskat ut ledtråden