@stjarnhimmel är du min tomte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får nog ta och göra en ordentlig lista.@pannkaka & @parellikusken Jag tyckte det hjälpte att ha en lista med alla som bekräftat inte var min tomte tydligt markerat så jag kunde se de kvarvarande möjliga Dvs. inga par av tomtar och mottagare utan endast tomtar.
Oj, hoppas du mår bättre nuDet har du nog rätt i..va lite groggy i huvudet när jag öppnade imorse. Det blev liten planerad resa till akuten för mig igår, en släkting hade missar att jag är nötallergiker o bjöd på godis som innehöll nötter som jag inte uppmärksammade.
Hade inte haft en chans utan denFår nog ta och göra en ordentlig lista.
Hahaha jag vet inte om jag ska vara glad eller ha dåligt samvete för att du la ner så mycket tid på efterforskningar Det var ju precis det jag hoppades med rimmet, tänkte annars att det blir lite för tråkigt självklart vem det är när du ser var paketet skickats ifrån så jag såg till att det blev liiite roligt gissande i alla fallJag som försökte leta vilka som bodde utomlands som var med i diskussionen om att låna andras adresser, för att se om någon där bodde utomlands. Och sen sa sel igår något om att hjälpa skicka. Att jag valde sel först var för att du skrev att jag hade en hobby du inte visste något om och jag hade glömt att det brukar räknas som hobby att ay, så tänkte att jag hade ju inte skrivit något om nån hobby
Och verkligen inte ditt fel med paketet, det är tydligen tullen som inte är på humör i år. Det ska bli kul att öppna när det kommer. Har redan använt presentkortet så länge, för vad jag behöver för att göra klart ett projekt med att skapa en tygtavla för alla mina julörhängen
Så kan faktiskt visa upp bild på min present så här långt:
Visa bifogad fil 109011
Såhär såg rimmet ut förresten, ifall det är nån annan som blir nyfikenHahaha jag vet inte om jag ska vara glad eller ha dåligt samvete för att du la ner så mycket tid på efterforskningar Det var ju precis det jag hoppades med rimmet, tänkte annars att det blir lite för tråkigt självklart vem det är när du ser var paketet skickats ifrån så jag såg till att det blev liiite roligt gissande i alla fall
Tyvärr inte.
Ja, det är jag!Frågan är om du är min?
Jag är inte från Finland men jag är din tomte Sambon beställde något från Finland (eller ett finskt företag alla fall) och jag snodde kartongenMirre kan du vars min tomte?...Har för mig att du är från Finland och texten på kartongen stod på finska
Cooolt!Ja, det är jag!
Förlåt vet inte varför jag fått för mig du bor i Finland. Bet verkligen om ursäkt att jag inte kunde öppna paketet igårJag är inte från Finland men jag är din tomte Sambon beställde något från Finland (eller ett finskt företag alla fall) och jag snodde kartongen
Jamen kan du vara min tomte?Min ledtråd är inte jättetydlig då jag inte angivit specifik ort i min profil..
Ingen faraFörlåt vet inte varför jag fått för mig du bor i Finland. Bet verkligen om ursäkt att jag inte kunde öppna paketet igår
Bozze ( hunden) tackar väldigt mkt för godiset. Dock osäker på om han öht han smaka inna dom va slut. Tror han svalde den hel
Jag fick lite hjärnsläpp när jag inte kunde snoka så mycket, så jag improviserade lite.Cooolt!
Jäklar vad jag klurade på ledtrådarna. Sen var det en bild på hundforumet som fick mig o gissa på dig. Måste fråga. Ena te-sorten ”Gnesta”. Bor du åt det hållet?
Jag vet att jag gjorde det tufft för dig men såå himla bra som du löste det! Mintkyssar…har jag inte ätit på många år o gissel va gott det är! Chiliflakes, var har du fått tag i dem? El gjort själv? För de ska bli ett nöje att smaka resultaten av maten på dem (jag lagar inte mat själv m har en man med i livet som gör).
Tack så himla mycket!