Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va sjutton du måste vara min tomte! Snälla säg att jag har rätt den här gången!Ledtråd till min bukefalist:
Tänk utanför boxen…o tänk på bukens eventuella raderade historia.
Åh tack! Vad glad jag blev över alla fina saker och godiset ska jag trycka i mig ikväll!Det är jag!
Är du min tomte?Jag kan ge som extra ledtråd att mitt snälla bukebarn har gissat på flera andra
(Min egen tomte ska jag leta upp så snart dottern gått och lagt sig, får ingen ro vid datorn innan dess )
Kul att höra!Åh tack! Vad glad jag blev över alla fina saker och godiset ska jag trycka i mig ikväll!
NeppÄr du min tomte?
Nej, det är jag inte.Kan @Silver Girl vara min tomte?
Nej det är jag inte..@stjarnhimmel är du min tomte?
Kul att du gillade det!Nu har sista gästen åkt hem och jag har kunnat öppna mina julklappar
Tack tack tack snällaste bästaste @Silver Girl
Jag är så tacksam. Anteckningsboken var helt gudomligt fin och kaffet luktar fantastiskt. Ska bli kul att testa perfekt nu när man är lite sleten efter allt firande. Elefanterna fick hederplatsen här hemma, älskar den!
Tack och god fortsättning Visa bifogad fil 109034
Helt rättVisa bifogad fil 109072
Nu har jag äntligen öppnat mitt fina paket!
Jag fick jättefina julgrans-örhängen. Godis i form av chokladtryffel och svenskjävlar (tomten hade visst på känn att mina nästan var slut). Varma tofflor, vilket är perfekt trots att det nog inte kom från en ledtråd, men jag är frusen och går i inne-tofflor större delen av året.
Och hunden fick fyra små tuggben och en tuggring - hon säger tack och voff!
Jag gissar på @Gnist som min tomte.
Yes!Men va sjutton du måste vara min tomte! Snälla säg att jag har rätt den här gången!
Kände mig orimligt trög, men jag är rätt dålig på att koppla användar namn till personer jag har träffat IRL Så jag har suttit och försökt komma ihåg. Tusen tack, älskar min julklappar, strutarna är nästan slut.Yes!
För er andra. Det fanns för många år sedan en tråd som blev raderad…som vi ngr började skriva i. Den blev så titulerad som ”raderad-tråden”. Det mynnade ut i ett forum..vid namn ”Raderat” o därifrån träffades vi ett gäng. O jag har varit hemma hos Snurrfian… Ledtråden var kort o gott ”Vi har träffats”.