Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att vi vet inte varför personen hoppade av, det kan ha inträffat saker som man inte vill berätta. När det gäller den här leken vill jag hellre fria än fälla, med tanke på att det jul och allt.Jag tycker den kan stanna kvar o skämmas
För många norrlänningar på forumetNej, du har en annan tomte.
Och väldigt många som bor i och kring UppsalaFör många norrlänningar på forumet
Det är väl Norrland?/SkåningOch väldigt många som bor i och kring Uppsala
Jag tänker att vi vet inte varför personen hoppade av, det kan ha inträffat saker som man inte vill berätta. När det gäller den här leken vill jag hellre fria än fälla, med tanke på att det jul och allt.
Man kan aldrig ha för många norrlänningar!För många norrlänningar på forumet.
Jag tycker den kan stanna kvar o skämmas
Man kan aldrig ha för många norrlänningar!
Jag tror att @dobbis skämtade, det var så jag tolkade när jag läste hens inlägg iaf.Jag tycker det låter som ett effektivt sätt att döda en rolig lek..
Ja det är jag! ... och jag hoppas att du snart får ett bonuspaket för mitt original har också fastnat någonstans så jag fick be min kära mor hoppa in och hjälpa till.@Sel
är du min tomte ?
Jag tror att @dobbis skämtade, det var så jag tolkade när jag läste hens inlägg iaf.
Men hallå! Götaland är i så fall söder om Jävre!/ norrbottningDet är väl Norrland?/Skåning
Tack , det var snällt tänkt. Men nä, med tanke på att den hoppade av någon dag innan slutskickar datum ,så betyder det ju att den dragit benen efter sig i flera veckor och borde/kunde sagt till i tid istället.Jag tror att @dobbis skämtade, det var så jag tolkade när jag läste hens inlägg iaf.
Tack! till er båda!Ja det är jag! ... och jag hoppas att du snart får ett bonuspaket för mitt original har också fastnat någonstans så jag fick be min kära mor hoppa in och hjälpa till.