Secret Santa 2022

Tack!❤️ till er båda!😊
Du var kvar på min lista, men nedsorterad pga mitt paket kom i postnord-låda🙈🙈 nu förstår jag ledtråden bättre dock😅
Har ännu ibte öppnat pralinerna pga så mycket annat godis i dagarna, sparar dem så jag kan njuta❤️
Jag förstod att det skulle bli hemskt svårt att gissa! Tanken var att hon skulle packa om originalpaketet, men där finns lite annat att gå på. Jag hoppas att det också kommer fram till dig så fort världen börjar röra på sig igen. :)

Tack , det var snällt tänkt. Men nä, med tanke på att den hoppade av någon dag innan slutskickar datum ,så betyder det ju att den dragit benen efter sig i flera veckor och borde/kunde sagt till i tid istället.
Jag trodde att jag skulle bli tvungen att kasta in handduken när jag fastnade i Tyskland strax innan jag skulle skicka och skriv i lite panik med Nixhen. Nu kom vi hem i tid och jag fick iväg mitt paket om än utan presenten från Tyskland. Så det kan inträffa saker i sista minuten som gör att man inte får iväg sitt paket.

Jag gissade rätt, jag gissade rätt:banana::banana::banana:
Första gången som jag inte är bland de 3 sista kvar 🤩

Stort stort tack för de fina presenterna ❤️❤️❤️

Varsågod :heart

Edit: Alla fröna ger ju ätbart och jag tänkte att det kanske kan vara kul att odla krasse med barnen, fina blommor som också går att äta. Sedan är machésallad en av mina favoriter som klarar kallt väder, dvs det dröjer nog inte så länge innan du kan börja odla den utomhus :)

Tack , det var snällt tänkt. Men nä, med tanke på att den hoppade av någon dag innan slutskickar datum ,så betyder det ju att den dragit benen efter sig i flera veckor och borde/kunde sagt till i tid istället.

Då skulle egentligen alla som skickade sista veckan vara automatiskt diskade. Alla vi hade kunnat råka ut för något oförutsett som gör att en rolig lek får väldigt liten betydelse och hade kunnat bli tvungna att hoppa av i sista stund.

Allt som händer är inte planerat, tro det eller ej. Vad vad du om personen 'dragit benen efter sig'? Vad vet du om att personen inte väntade in leverans av en noga utvald julklapp eller vad som hände på vägen?

Jag trodde att jag skulle bli tvungen att kasta in handduken när jag fastnade i Tyskland strax innan jag skulle skicka och skriv i lite panik med Nixhen. Nu kom vi hem i tid och jag fick iväg mitt paket om än utan presenten från Tyskland. Så det kan inträffa saker i sista minuten som gör att man inte får iväg sitt paket.
Sant! Men i det läget kunde man gått in i tråden och sagt det, så det tomte"barnet" vet varför dens höga förväntningar blev grusade, det är flera här i tråden som bara får från SS leken.
Kanske är jag hård i mitt dömmande ,men det är ni ju redan vana vid :o

Tomte - Snäll Bukefalist

Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
cewe - Klara
Jeps - sweep
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
athena _arabians - bollen__ och TeamLundVer
AbCdE- Takire
Marty - cambodia
Cattis_E - Mineur
Sonic76- Fjordfrälst
Ninnurur - mysboll
Lumos_Nox- AbCdE
Diabetikern - Elo
Blacksmithfarm - Diabetikern
Tulip - Ceta
Houdinie - _Elly
cambodia - Sel
Malin_L - Nytant
Mysboll - YorkWann
TeamLundVer - Wingates
dobbis - Cattis_E
Wingates - LillaMy84
Halcyon - Malibu_Stacy
Mineur - Madalitso
Caoimhe - Nixehen
Kakis - zassoo
Bluefish - Houdinie
Bapelsin- Lumos_Nox
Therese1988 - Squie
WS6 - cirkus
LillaMy84- Sonic76
Mirre - pannkaka
Silver Girl - Glimmertrollet
Malibu_Stacy - cewe
Sel - Blacksmithfarm

Förlåt till min tomte för att jag inte skrivit förrän nu. Julen har tagit hårt på min energi. Jag öppnade dock klappen sent igår och blev otroligt glad över de superfina klapparna!

Jag fick en superfin julgransburk inklusive godis, en jättefin termosmugg med tomtar, en pin och en burk godis med Rawenclaw (imponerad av tomten som lyckats snoka reda på att jag tillhör rawenclaw) samt ett gosedjur. Sen fick jag ju även en kalender från tullverket.

Nu ska jag bara luska rätt på vem den snälla tomten är. Jag tror att kalendern samt ev gosedjuret är ledtrådar. Ska snoka lite…

4978A2C0-B3A1-40C4-8AEB-06050AB61851.webp

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 170
Senast: Keb71
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 053
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 517
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 277
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Gift vid första ögonkastet 2024