Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt rÀtt det Àr jag som Àr din tomte. Jag har dessutom full förstÄelse för att du behöver ta det lite lugnt.Gissar hej vilt nu. Alla de som jag pÄ förhand tÀnkte kunde vara min tomte har redan tagits. @Masse Àr du min tomte?
Mitt sökande efter nÄgon som stÀmmer in pÄ ledtrÄdarna lyckas inte, sÄ jag fÄr vackert börja gissa utifrÄn det som Ätminstone stÀmmer in pÄ nÄgot.
Ăr det @Elo som Ă€r min tomte?
Jag höll pÄ att skriva till @Marty att Äh jag tror jag vet vem som Àr din tomte och tÀnkte att kalendern var en ledtrÄd.Helt rÀtt det Àr jag som Àr din tomte. Jag har dessutom full förstÄelse för att du behöver ta det lite lugnt.
Kalendern var ledtrÄden, som gÄr att hitta hos tidigare tomtebarn
Gosedjuret en bonus till antingen dig eller den yngre familjemedlemmen.
Blev ocksÄ nyfiken pÄ ledtrÄden Men du fÄr gissa vidare!DÄ gissar jag vidare pÄ @glimmertrollet
Men vad sjutton. Jag tycker ju inte att nÄgon annan passar in, eller saknas det nÄgon i listan som @parellikusken skrev tidigare? . FÄr snoka vidareBlev ocksÄ nyfiken pÄ ledtrÄden Men du fÄr gissa vidare!
Tack! Supertack för alla fina julklappar . Junior kommer bli superglad över gosedjuret skulle jag tro. Hon dansade loss till Lollo och Bernie senast igÄr .Helt rÀtt det Àr jag som Àr din tomte. Jag har dessutom full förstÄelse för att du behöver ta det lite lugnt.
Kalendern var ledtrÄden, som gÄr att hitta hos tidigare tomtebarn
Gosedjuret en bonus till antingen dig eller den yngre familjemedlemmen.
Nepp, jag Ă€r oskyldigĂr @gul_zebra min tomte?
Ăr du min tomte kanske?Kan tipsa mitt snĂ€lla bukebarn att jag tillverkat tre av julklapparna sjĂ€lv, för att matcha ledtrĂ„dar och framsnokad info
Helt rĂ€tt! Mugg, tygkasse och dekaler jag har tillverkat sjĂ€lvĂr du min tomte kanske?