Secret Santa 2022

Mitt sökande efter nÄgon som stÀmmer in pÄ ledtrÄdarna lyckas inte, sÄ jag fÄr vackert börja gissa utifrÄn det som Ätminstone stÀmmer in pÄ nÄgot.
Är det @Elo som Ă€r min tomte?

Gissar hej vilt nu. Alla de som jag pÄ förhand tÀnkte kunde vara min tomte har redan tagits. @Masse Àr du min tomte?
Helt rÀtt det Àr jag som Àr din tomte. Jag har dessutom full förstÄelse för att du behöver ta det lite lugnt.
Kalendern var ledtrÄden, som gÄr att hitta hos tidigare tomtebarn ;)
Gosedjuret en bonus till antingen dig eller den yngre familjemedlemmen.

Jag har misstanke om att julgransprydnaden i min julklapp Àr en ledtrÄd.
Jag har bara lite bry att komma pÄ vem :confused:

Helt rÀtt det Àr jag som Àr din tomte. Jag har dessutom full förstÄelse för att du behöver ta det lite lugnt.
Jag höll pÄ att skriva till @Marty att Äh jag tror jag vet vem som Àr din tomte och tÀnkte att kalendern var en ledtrÄd.

Tack! Supertack för alla fina julklappar đŸ„°. Junior kommer bli superglad över gosedjuret skulle jag tro. Hon dansade loss till Lollo och Bernie senast igĂ„r 😅.

Jag hade missat kalendern hos tidigare tomtebarn, men det Ă€r ju en superkul ledtrĂ„d ju. Tror min kalender ska fĂ„ bo pĂ„ jobbet â˜ș. DĂ€r ska Ă€ven min pin med Rawenclaw fĂ„ bo. Har en skĂ€rmvĂ€gg med lite andra pins ❀

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 060
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 052
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 517
Senast: Barbabelle
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 276
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

• Mineraler