Secret Santa 2022

Du skulle se min samling
 :angel:
Jag har nÄt slags allvarligt presentpapperhoardingproblem. Höll pÄ att plocka med nÄgra rullar hem frÄn affÀren idag pga halva priset och fina. Fick sÀga Ät mig sjÀlv pÄ skarpen att jag inte behöver mer julpapper förrÀn tidigast nÀsta sÀsong
Jag Àr nog din motsats, mitt julpapper tog typ slut :o sÄ hade behövt hitta en rea inför nÀsta Är!

Men hade en variant av det gulliga taxpappret som figurerat i trÄden, jobbigt nÀr ens fina papper tar slut sÄ bÀst att köpa juliga men ej fantastiska motiv :idea: :D man ska ju inte behÄlla pappret!

Jag Àr nog din motsats, mitt julpapper tog typ slut :o sÄ hade behövt hitta en rea inför nÀsta Är!

Men hade en variant av det gulliga taxpappret som figurerat i trÄden, jobbigt nÀr ens fina papper tar slut sÄ bÀst att köpa juliga men ej fantastiska motiv :idea: :D man ska ju inte behÄlla pappret!
Hellre hoarda presentpapper Ă€n porslinskatter, det kommer ju till anvĂ€ndning förr eller senare 😁. Hade jag bott nĂ€ra ett öob sĂ„ hade jag behövt kolla om dom sĂ€ljer ut sitt glittriga hundpapper, men det kĂ€nns inte försvarbart att Ă„ka över 3 mil enkel resa för att komma dit. Eller? đŸ€”

Hellre hoarda presentpapper Ă€n porslinskatter, det kommer ju till anvĂ€ndning förr eller senare 😁. Hade jag bott nĂ€ra ett öob sĂ„ hade jag behövt kolla om dom sĂ€ljer ut sitt glittriga hundpapper, men det kĂ€nns inte försvarbart att Ă„ka över 3 mil enkel resa för att komma dit. Eller? đŸ€”
För glittrigt hundpapper kan det ju ÀndÄ vara vÀrt att hitta nÄt annat Àrende som rÄkar vara till samma ort som öob :idea: :angel:

För glittrigt hundpapper kan det ju ÀndÄ vara vÀrt att hitta nÄt annat Àrende som rÄkar vara till samma ort som öob :idea: :angel:
Ska visserligen ut och Äka imorgon. Kan ju rÄka behöva ta en benstrÀckare precis dÀr öob ligger, kÀnns ju inte rimligt att köra 3,5 h i ett svep utan paus. Och med glittrigt hundpapper kommer jag definitivt kÀnna mig bÄde glad och rik efterÄt, bÀttre odds Àn triss

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
3 957
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 050
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 516
Senast: Barbabelle
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 276
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar