NejĂr du min tomte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NejĂr du min tomte?
Hurra och tack sÄ mycket!Skyldig!
NooooĂr du min tomte?
Tack sjÀlv! Det var svÄra ledtrÄdar sÄ jag blev lite extra nöjd nÀr jag kom att tÀnka pÄ svamparna och hittade boken!Hurra och tack sÄ mycket!
Jag Ă€r nog din motsats, mitt julpapper tog typ slut sĂ„ hade behövt hitta en rea inför nĂ€sta Ă„r!Du skulle se min samlingâŠ
Jag har nÄt slags allvarligt presentpapperhoardingproblem. Höll pÄ att plocka med nÄgra rullar hem frÄn affÀren idag pga halva priset och fina. Fick sÀga Ät mig sjÀlv pÄ skarpen att jag inte behöver mer julpapper förrÀn tidigast nÀsta sÀsong
Ăr du min tomte dĂ„???Jag Ă€r ocksĂ„ kvar, sitter och Ă€ter choklad och fnissar!
Inte vad jag vetĂr du min tomte dĂ„???
Svamparna var verkligen mitt i prick, de kommer att uppskattas av mina nyÄrgÀster det Àr jag helt sÀker pÄ.Tack sjÀlv! Det var svÄra ledtrÄdar sÄ jag blev lite extra nöjd nÀr jag kom att tÀnka pÄ svamparna och hittade boken!
Nej inte detĂr du min tomte?
om inte Gunnar har en dubbelgÄngare sÄ Àr du min tomte!@gul_zebra
Din tomte hÀlsar att du hittar Gunnar runt omkring sida 45
HEJ GUNNAR!
Hahah korrekt!!!om inte Gunnar har en dubbelgÄngare sÄ Àr du min tomte!
HÀlsa honom frÄn mig! God glittrig fortsÀttningHEJ GUNNAR!
Hellre hoarda presentpapper Àn porslinskatter, det kommer ju till anvÀndning förr eller senare . Hade jag bott nÀra ett öob sÄ hade jag behövt kolla om dom sÀljer ut sitt glittriga hundpapper, men det kÀnns inte försvarbart att Äka över 3 mil enkel resa för att komma dit. Eller?Jag Àr nog din motsats, mitt julpapper tog typ slut sÄ hade behövt hitta en rea inför nÀsta Är!
Men hade en variant av det gulliga taxpappret som figurerat i trÄden, jobbigt nÀr ens fina papper tar slut sÄ bÀst att köpa juliga men ej fantastiska motiv man ska ju inte behÄlla pappret!
För glittrigt hundpapper kan det ju ÀndÄ vara vÀrt att hitta nÄt annat Àrende som rÄkar vara till samma ort som öobHellre hoarda presentpapper Àn porslinskatter, det kommer ju till anvÀndning förr eller senare . Hade jag bott nÀra ett öob sÄ hade jag behövt kolla om dom sÀljer ut sitt glittriga hundpapper, men det kÀnns inte försvarbart att Äka över 3 mil enkel resa för att komma dit. Eller?
Ska visserligen ut och Äka imorgon. Kan ju rÄka behöva ta en benstrÀckare precis dÀr öob ligger, kÀnns ju inte rimligt att köra 3,5 h i ett svep utan paus. Och med glittrigt hundpapper kommer jag definitivt kÀnna mig bÄde glad och rik efterÄt, bÀttre odds Àn trissFör glittrigt hundpapper kan det ju ÀndÄ vara vÀrt att hitta nÄt annat Àrende som rÄkar vara till samma ort som öob