Känner lika.Äh är bara att ge upp och vänta in att den sista är kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner lika.Äh är bara att ge upp och vänta in att den sista är kvar.
Bor väldigt nära ett öobHellre hoarda presentpapper än porslinskatter, det kommer ju till användning förr eller senare . Hade jag bott nära ett öob så hade jag behövt kolla om dom säljer ut sitt glittriga hundpapper, men det känns inte försvarbart att åka över 3 mil enkel resa för att komma dit. Eller?
Nämen vad tråkigt att mitt julpapper "nästan" är slut och det bara är Ö&B som har kattsanden jag brukar köpa...Du skulle se min samling…
Jag har nåt slags allvarligt presentpapperhoardingproblem. Höll på att plocka med några rullar hem från affären idag pga halva priset och fina. Fick säga åt mig själv på skarpen att jag inte behöver mer julpapper förrän tidigast nästa säsong
Taaack! Gunnar blev något av en favorit faktiskt, han ska för evigt få husera i min gran och se till att mina glitterkulor fortsätter glittraHahah korrekt!!!
Will do, tack och detsamma till dig!Hälsa honom från mig! God glittrig fortsättning
Jajamen! Jag som trodde ledtråden skulle vara för enkel I alla fall ihopkopplat med inlämningsorten…Eller vänta lite nu. Det måste vara @zassoo ?!
Det tänkte jag kolla i morgon,ska ändå köra in till Kristianstad för att köpa mina julklappar efter att smart kamrat påpekat att det är ju rea efter jul så varför stressa runt innan o köpa till mig själv.Hellre hoarda presentpapper än porslinskatter, det kommer ju till användning förr eller senare . Hade jag bott nära ett öob så hade jag behövt kolla om dom säljer ut sitt glittriga hundpapper, men det känns inte försvarbart att åka över 3 mil enkel resa för att komma dit. Eller?
@Piglet82 är du min tomte???
Jag parkerar bredvid ÖB imorgon när jag ska till jobbet och ska ändå in och kolla om dom har kvar av ett annat julklappspapper jag köpte av till den här julen. Måste se om jag hittar några glittrande hundar.Nämen vad tråkigt att mitt julpapper "nästan" är slut och det bara är Ö&B som har kattsanden jag brukar köpa...
Jag kollade aldrig hur paketet färdats .Jajamen! Jag som trodde ledtråden skulle vara för enkel I alla fall ihopkopplat med inlämningsorten…
Haha, ja nu i efterhand fattar jag den..Jepp hjälpte min 'färglösa hälsning'?
Sorry att jag missade dina öron, hoppas övriga klappar kommer till användning