Det är jag!Är du möjligtvis MIN snälla tomte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag!Är du möjligtvis MIN snälla tomte?
Nej det är inte jag!Är du min tomte?
Är du min tomte?Så svårt att veta om ens snälla bukefalist behöver mer ledtrådar eller är upptagen med julstök/däckad
Tusen tack igen. Jag var lite trög...Ja! Jag är din tomte
Tusen tack igen. Jag var lite trög...
Var även lite trög när jag öppnade paketen och fattade inte hur hästgodisarna kunde vara så mosade samtidigt sim hundarna var helt tokiga.
Jag är ju så OTROLIGT otänkt emellanåt - "skumt att jag inte hade någon ledtråd ALLS bland mina paket???" Eller jo vänta nu, det var ju exakt det jag hade!!!Det är jag!
Jag med, helt lost nu..Jag kan behöva extra ledtråd. Nog är jag däckad av julfirandet men tycker att jag borde veta ändå
Är det inte ungefär två ogissade tomtar kvar nu?Jag med, helt lost nu..
NejÄr du min tomte?
Du måste vara min tomte!Mitt ytterpaketet ingick i pysslandet men har icket visats på bild
Bingo!Du måste vara min tomte!
Ja, vad kul! Det var så fint tema med träden alltså Kan du förklara de andra ledtrådarna för en trögis?Bingo!
Min profilbild är bukefaloshamstrarJa, vad kul! Det var så fint tema med träden alltså Kan du förklara de andra ledtrådarna för en trögis?
Men ja, det var hamstrar ändå! Bara jag som inte kopplade En mer klipsk bukefalist hade nog tagit det fort!Min profilbild är bukefaloshamstrar
Helknäppt men det kom upp i tråden just innan skickning så tänkte att det kanske kunde funka, hade tänkt att de skulle göra ett inhopp i tråden på ny bild men inte orkat haha
Så lite svårt, annars var omslagspappret lokaltidningen men ansträngde mig ordentligt rejält för att inte få med min stad, några närliggande orter slank dock med Teet är lokalt också, tipsad av en vän. Så... Några referenser men inte sååå tydligt ändå!
Gör det, känns som att jag behöver ta del av den..Haha... måste nog uppdatera listan över kvarvarande tomtar... de flesta är ju avslöjade nu..