Är det en isbjörn i chokladen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det en isbjörn i chokladen?
Det stämmer bra det Hur kunde du vara säker?Jag har glömt att svara! Jag fick iaf två olika sorters lakrits praliner som var gudomliga! Leksaker till katterna, musen har herrn i huset redan slaktat och prasselbollen bär honan gärna runt på (den har även fått bada i vattenskålen ett par gånger och det gröna ägget dribblas det friskt med. Dreamies går såklart alltid hem! Och vad kul med kolasås gjort på getmjölk samt friterade mandlar!
Är jätte nöjd!
Kan även nämna att paketet bland annat var inslaget med hjälp av idealmakaron paket och såg då receptet på stuvade makaroner. Så gissa vad vi åt på juldagen
Jag är väldigt säker på att @Piglet82 är min tomte!
Nej det är inte jag..Är @stjarnhimmel min tomte då? Eller @Madalitso?
Haha äntligen kom jag på det!Ja det stämmer
Yes! Isbjörnsmarshmallow till just varm chokladÄr det en isbjörn i chokladen?
Ja jag är din tomte.Eller är @Barbabelle min tomte?
Jaa!Ja jag är din tomte.
Chansa vilt det är inte så mycket att välja på längreAttans så svårt att fundera ut ens vem jag ska gissa på har jag aldrig haft det förut.....
Jag ska göra det imorgon, sitter på jobbet nu. Dessutom har jag tur så har fler försvunnit innan dessChansa vilt det är inte så mycket att välja på längre
Det är jag inte@Madalitso är du min tomte?
Haha vad bra, de var tänkta som ledtrådDe små grisarna
Sa direkt till sambon detta måste vara piglet, men vänta var hen ens med?
Tack snälla för presenterna, var verkligen toppen klappar! Måste köpa fler sånna möss till hankatten för han var galen i den
Och pralinerna, herregud så goda!
Såg nu att om det inte är du som är dubbel tomte är gissningen fel....@Jeps är du min tomte?
Dubbeltomten är redan avslöjadSåg nu att om det inte är du som är dubbel tomte är gissningen fel....
Någon sida tillbaka finns en lista på vilka tomtar som finns kvar dvs som ej är avslöjade. Inlägg av zinfernia.@Jeps är du min tomte?
Tack!Någon sida tillbaka finns en lista på vilka tomtar som finns kvar dvs som ej är avslöjade. Inlägg av zinfernia.