Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja nu i efterhand fattar jag den..
Är du möjligtvis MIN snälla tomte?Nej, jag är någon annans tomte!
Hoppsan . Jag googlade en hel del på olika tesilar men det blev ingen sådan i klappen ändå.Kom på måste köpa te-kula eller liknande, tror inte har nått hemma till löstte Så dröjer lite tills jag testar te jag fick i min julklapp.
Jag tror jag vet vem du har tomtat tillHmm, men kanske såhär: ett av paketens innehåll är en direkt ledtråd till mitt nick
Hittade dig på fb, fjordingen gav det!Haha, jag som trodde du skulle ta den direkt om jag hade skrivit ut i färg men jag blev ju genast nyfiken på vad du tog det på?
Hittade dig på fb, fjordingen gav det!
Är du min tomte?Hmm, men kanske såhär: ett av paketens innehåll är en direkt ledtråd till mitt nick
Går rätt fort att snabbscrolla och bara stanna vid bildernaÅh, jag hade velat se vad alla fick nu men det är så mycket andra inlägg blandat. Är det helt knäppt om vi lägger öppningarna i en egen tråd separat från gissningar i fortsättningen? Vi har ju ett tag på oss att fundera
Jag är fan helt hopplös. Nu har jag det glittriga hundpappret i bilen (men inga tre mil enkel resa, passade på att stanna till på en väl genomtänkt bensträckare på vägen till släkten)Hellre hoarda presentpapper än porslinskatter, det kommer ju till användning förr eller senare . Hade jag bott nära ett öob så hade jag behövt kolla om dom säljer ut sitt glittriga hundpapper, men det känns inte försvarbart att åka över 3 mil enkel resa för att komma dit. Eller?
Är du min tomte?Extra tips till mitt snälla bukebarn; ledtråden hänvisar till min häst.
Är du min tomte?
Det tycker inte jag, det är för många sidor med annat.Går rätt fort att snabbscrolla och bara stanna vid bilderna
Fast då ser man ju inte texten om bilderna?Om man vill vara lite effektiv i bildtittandet kan man klicka upp en och då enkelt se resten av bilderna på samma sidnummer tar lite mindre tid än att läsa allt
Nä det förstås, jag kikade på bilderna och scrolla dit jag ville/orkade läsa( körde metoden i kalenderöppningstråden)Fast då ser man ju inte texten om bilderna?