Secret Santa 2022

Min tomte behöver inte stressa ett dugg med att få iväg paketet, jag ligger ändå hemma och är mestadels orörlig efter en blindtarmsoperation. Bara bra att jag inte behöver skynda iväg för att hämta upp post i nuläget 😁

Jag har blivit sjuk :arghh: Kontaktat TS för med 39.8 trots Ipren så ger jag mig inte ut i samhället. Hostar så jag kräks och känns som hals och lungor består av rakblad. Var ju inte så här jag planerat inför julledighet direkt
Usch!
Glöm inte sjukanmäla dig om du är sjuk och tagit ut semesterdagar om du är sjuk på dem. Så att du kan ta ledigt vid annat tillfälle istället..

Min tomte behöver inte stressa ett dugg med att få iväg paketet, jag ligger ändå hemma och är mestadels orörlig efter en blindtarmsoperation. Bara bra att jag inte behöver skynda iväg för att hämta upp post i nuläget 😁
Bara för det fick jag precis notis om att jag har ett paket på Ica, kan det vara mitt SS-paket tro? Får be om hjälp att hämta det i helgen :up:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
5 304
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 268
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 600
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 291
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare