Absolut förbjudet med nakna paket innan 24:e. Bara de med papper på sig visas på bild.Jag läste först " kul med nakenbilder"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut förbjudet med nakna paket innan 24:e. Bara de med papper på sig visas på bild.Jag läste först " kul med nakenbilder"
Nästa vecka? Sista skickdag är ju 18eNär ska man börja bli orolig över att vara paketlös?
Jag som blir avundsjuk på alla paketbilder baraNästa vecka? Sista skickdag är ju 18e
Fördelen är ju att du slipper gå hemma och titta på paketen och vara nyfiken .Jag som blir avundsjuk på alla paketbilder bara
Haha så är vi tvåJag som blir avundsjuk på alla paketbilder bara
Jag också! Men vill inte hetsa min tomte, det är ju fortfarande god tid att skicka utan stress. Med det sagt, jag läääängtar efter mitt paketHaha så är vi två
Men jag försöker låtsats som att jag inte blir det!
Är jag din mamma?Roligt var också att jag var i telefon med mamma när hon öppnade emballaget. "Men det var satan vad mycket tejp," muttrade hon
Kan någon med luciatåget säga vars det kommer ifrån?
ICA. Jag köpte mitt i fjol.
Mitt är från Öob. Tror det finns på rusta också.Hmm. Mitt är från Jula
Vill minnas att jag köpte mitt på Ica i alla fallMitt är från Öob. Tror det finns på rusta också.
Krya på dig!Jag har blivit sjuk Kontaktat TS för med 39.8 trots Ipren så ger jag mig inte ut i samhället. Hostar så jag kräks och känns som hals och lungor består av rakblad. Var ju inte så här jag planerat inför julledighet direkt
Usch!Jag har blivit sjuk Kontaktat TS för med 39.8 trots Ipren så ger jag mig inte ut i samhället. Hostar så jag kräks och känns som hals och lungor består av rakblad. Var ju inte så här jag planerat inför julledighet direkt
Bara för det fick jag precis notis om att jag har ett paket på Ica, kan det vara mitt SS-paket tro? Får be om hjälp att hämta det i helgenMin tomte behöver inte stressa ett dugg med att få iväg paketet, jag ligger ändå hemma och är mestadels orörlig efter en blindtarmsoperation. Bara bra att jag inte behöver skynda iväg för att hämta upp post i nuläget
Glöm hamstrarna, nästa år får alla var sitt luciatåg!Mitt är från Öob. Tror det finns på rusta också.
Skulle man inte kunna kombinera?? Hamstrar som går luciatåg?Glöm hamstrarna, nästa år får alla var sitt luciatåg!