Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De där voffarna!Pakeeet! Två som var nyfikna..
Tack snälla tomten!
Har man ingen gran så får man ta en monstera..
Trodde först att ena hunden slickade på paketet, men det var visst lacksigilletPakeeet! Två som var nyfikna..
Tack snälla tomten!
Har man ingen gran så får man ta en monstera..
Det hade inte förvånat mig iofs..Trodde först att ena hunden slickade på paketet, men det var visst lacksigillet
Alltså inte för att spä på dina mardrömmar eller så, men min bästa kompis berättade en vansinnigt rolig historia härom veckan då hennes unga och mycket nyfikna katt hoppade in i Schenker-bilen utan att någon märkte det. Några minuter efter att bilen kört iväg började kompisen misstänka vad som hänt, så hon fick vackert ringa till Schenkers kundtjänst och berätta att hon tror att hon har tappat bort en katt i en av deras bilar Ännu roligare blev det av att katten heter Mats av alla namn här i världen (kompisens sambo fick välja och valde Mats just för att det var roligt), så ni kan ju tänka er hur det samtalet gick till och framförallt hur roligt det måste ha sett ut när Schenker-chauffören hoppade ur förarsätet och började ropa "Maaats!".I natt drömde jag att jag misstog min kamin för brevlådan och råkade elda upp paketet. Sen försökte jag skicka ett nytt men min katt gömde sig i det och jag vaknade innan jag fick reda på om hon kom fram levande
Det där luciatåget har jag också.
Jag med!Jag med
ICA. Jag köpte mitt i fjol.Kan någon med luciatåget säga vars det kommer ifrån?
Kan någon med luciatåget säga vars det kommer ifrån?
Hmm. Mitt är från JulaICA. Jag köpte mitt i fjol.
Haha, vilka spännande avslöjanden vi gör här.Hmm. Mitt är från Jula
Jag läste först " kul med nakenbilder"Så himla kul med alla paketbilder!