Now we're talking!!Skulle man inte kunna kombinera?? Hamstrar som går luciatåg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Now we're talking!!Skulle man inte kunna kombinera?? Hamstrar som går luciatåg?
Nu vet jag vad jag kan ägna mig åt på keramiken!Skulle man inte kunna kombinera?? Hamstrar som går luciatåg?
Du har ju ett år på dig....såvida du inte tänkte göra påskhamstrar med . Istället för påskharen skulle ju påskhamster kunna lämna lite äggNu vet jag vad jag kan ägna mig åt på keramiken!
Krya på dig, jag är precis på g igen efter att ha haft en sån omgång.. igår va första natten på typ 2v som jag inte vaknade av att jag höll på att hosta ihjäl mig..Jag har blivit sjuk Kontaktat TS för med 39.8 trots Ipren så ger jag mig inte ut i samhället. Hostar så jag kräks och känns som hals och lungor består av rakblad. Var ju inte så här jag planerat inför julledighet direkt
Jag har jättemånga kartonger hemma. Lagom storlek, men fulla av katthår. Och så skulle jag få särskilt en väldigt upprörd liten dam här hemma som anser att kartongerna tillhör henne.Alltså, det här med att hitta rätt kartong att skicka i. Jag hade en perfekt kartong hemma, som sambon lyckades riva sönder så den inte gick att använda. Tycker alltid man har en otrolig mängd kartonger, men när man väl behöver en i specifik storlek så finns det ingen.
Vem som än är din tomte så ska jag lämna dit mina paket för inslagning, det var så jag fantiserade om att mina paket skulle se ut ,bara lite mera lullullVisa bifogad fil 108000
Alltså tomten Jag visste inte att jag varit så snäll.
Fick en ledtråd som kräver lite snokade Buke runt.