Barn och katter älskar kartongerKartongen som mina paket kom i var väldigt uppskattad av stora killen, tror han får ha den kvar som pysselprojekt ett tag Han brukar gilla att jobba långsiktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barn och katter älskar kartongerKartongen som mina paket kom i var väldigt uppskattad av stora killen, tror han får ha den kvar som pysselprojekt ett tag Han brukar gilla att jobba långsiktigt
Barn, katter och i det här fallet kattliknande hundar!Barn och katter älskar kartonger
Inte förrän julafton och öppnat paket!När får man börja gissa tomte? Jag måste erkänna att jag trots att jag inte hämtat det jag tror är Secret Santapaketet har en kvalificerad gissning om vem min tomte kan vara
Jag tror och hoppas att min tomte slipper bli gissade på i mars ,då jag redan snokat innan o sen fick en utmärkt ledtråd (tack snälla för det ) men det var ett snokande som avgjorde det o ett litet djur jag själv är allergisk emot.När får man börja gissa tomte? Jag måste erkänna att jag trots att jag inte hämtat det jag tror är Secret Santapaketet har en kvalificerad gissning om vem min tomte kan vara
Attans, jag hoppas iaf vara frisk nog att kunna gå och hämta paketet imorgon. Får undvika rusningstid så jag inte riskerar att stå och vänta.Inte förrän julafton och öppnat paket!
Min kom idag och är uthämtad.
Fick du oxå en hamster?Min kom idag och är uthämtad.
2a på den bollplanenVerkar det som om hamstern lever?!
2a på den bollplanen
*host* fyll i listan *host*Min kom idag och är uthämtad.