De är så gulligaDet där luciatåget har jag också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är så gulligaDet där luciatåget har jag också.
Ja.De är så gulliga
Covideffekten . Finns massor med prylar i pandemitema numera (framförallt på fb-sidor för folk som tillverkar prydnadsgrejer). Men chokladpandemigubbar vore något nyttJag trodde hästarna var små människor med munskydd
... och några timmar efter att jag skrev det där kom jag hem och hittade en lapp från grannen där det stod att de hade ett paket åt mig. Nu är jag lycklig innehavare av ett styck Buke-julklapp!Jag börjar bli lite nervös eftersom Royal Mail har bestämt sig för att strejka den 14, 15, 23 och 24 december. Förhoppningsvis hinner min klapp fram tills dess, annars får jag något att se fram emot efter jul helt enkelt!
Vilken tur att det hann fram före strejken!... och några timmar efter att jag skrev det där kom jag hem och hittade en lapp från grannen där det stod att de hade ett paket åt mig. Nu är jag lycklig innehavare av ett styck Buke-julklapp!
Men vafallsMitt paket vill inte levereras!! Det bara hoppar runt och felsorteras och misslyckas med leverans.
Ge. Mig. Mitt. Paket!
Än mer irriterande blir det när tomten skickat ifrån grannkommunen.