Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PrecisIngen vågar skriva i tråden, tänk om man avslöjar något
Inte till mig heller, än Men det kan säkert vara många som skickar den här veckan, eller som skickade i slutet på förra veckan.Inget paket på väg till mig i alla fall.
Men det är ju tid kvar
Nähä, man kan ju säga något tillräckligt kryptiskt. Som att inatt förflyttade sig paketet jag ska ge från en plats till en annan. Frågan är om det är platser i mitt hus, från mitt hus till "posten" eller platser som Postnord förflyttat det till/från...Man får vara tyst tills 18e!
Snart i en postlåda nära DIG
Alltså, jag vågar inte. Jag litar inte på mig själv!Nähä, man kan ju säga något tillräckligt kryptiskt. Som att inatt förflyttade sig paketet jag ska ge från en plats till en annan. Frågan är om det är platser i mitt hus, från mitt hus till "posten" eller platser som Postnord förflyttat det till/från...
Vad tror ni?
Vilket fint papper!
Pappret var ju
Allt som är oinslaget är väl fritt framWoop woop! Och Gissa talade om för mig att antingen finns det en klapp till henne eller så har min SS katt.
Och med lösa oinpackade polkagrisar så borde det betyda att jag får äta upp dom..........eller?
Visa bifogad fil 107827