Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens skrattDu menar väl Big Hamsta?
Eller hund, Gissa skulle döda för det paketetFast du har ju ingen katt som skulle bli ännu gladare!
Jag förbannar än idag mina råttor som tuggade sönder min cernithamster!Men det finns ju andra typer av hamstrar som gärna kan få återuppstå
sa hon lite lagomt mystiskt
Ytterst fräckt gjort! Tur att de var väl rätt söta annarsJag förbannar än idag mina råttor som tuggade sönder min cernithamster!
Går snäppet längre back i tiden och längtar tillbaka till hemsidan som endast bestod av hamstrar som dansade till vad jag numera insett är Whistle Stop från Robin Hood... och så gick det alltså till när Mineur plötsligt en lördag förmiddag satt och tänkte på den gamla hemsidan Hamsterpaj och allt skräp som försiggick där.
Äh, sånt ska vi inte stressa om tycker jag Klart utlämningsstället brukar vilja att man hämtar snabbt men bortser man ifrån det är snarare smart att vänta för man blir ju såååå sugen på öppnaJag ber om ursäkt till min tomte.
MItt paket har kommit (eller iallafall det jag tror är mitt paket). Jag har sett det. Jag har bara inte hunnit hämta det ännu.
Ohja! Inte ens moroten fick vara ifred Visst hade hamstern en boll också?Ytterst fräckt gjort! Tur att de var väl rätt söta annars
Lite oklart faktiskt, mina var lite utan tillbehör även om jag hade en kupong för en gratis morotOhja! Inte ens moroten fick vara ifred Visst hade hamstern en boll också?