Secret Santa - 2020

Nu får jag nog se till att begränsa mig lite, fantasin rusar iväg 😀 Hur kan det vara så mycket lättare att hitta på presenter till någon jag aldrig träffat än till min egna familj?
Jag har i alla fall hittat den perfekta lådan att skicka i, så storleken på den begränsar mig i alla fall lite 😅

Jag tyckte nog mina ledtrådar var lite svåra att hitta på något "som är roligt" av. Har en idé men vet inte om det går att hitta för närvarande..

Som vanligt blir avsparken för Secret Santa också avsparken för mitt eget julfirande, så idag har vi inlett årets julbak jag och sonen. 😁😍
Kanelgrisar blev först ut! 🐷
611A0A88-E86B-4B55-B67A-0552C4B142A9.webp

I have a plan. Får hoppas att ev leverantörer gör sin del snabbt som blixten. Så nu har jag anledning att leta roliga sätt att slå in paket på :D

Som jad skrev tidigt i tråden blev det inte bra med mina ledtrådar. Folk brukar säga att jag är svår, fast i verkligheten är jag lätt för jag älskar mest av allt att öppna paket.
Så om min tomte ser det här, är det kanske till lite hjälp.
Själv fick jag väldigt bra ledtrådar.

Årets ledtrådar var lite kluriga. Kommer nog bli svårt att hitta något klockrent tror jag. Dags att börja gnugga geniknölarna!

När folk skriver att de fått ett offer med bra ledtrådar håller jag alltid tummen för att det är jag. Alltid viss ångest över ledtrådarna 😁.
Åh, jag med! Särskilt som jag skrev ihop ledtrådarna efter deadline på anmälan. 🙈

Förlåt till min tomte, om du tycker att mina ledtrådar blev knepiga. ❤️

Nu får jag nog se till att begränsa mig lite, fantasin rusar iväg 😀 Hur kan det vara så mycket lättare att hitta på presenter till någon jag aldrig träffat än till min egna familj?
Jag har i alla fall hittat den perfekta lådan att skicka i, så storleken på den begränsar mig i alla fall lite 😅
Samma här :laugh:

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka