Secret Santa - 2020

Jag är supernöjd med den jag ska tomta för :D Har en plan, men det kommer ta lite tid att genomföra!

Till min tomte vill jag bara be snällt att ge enkla ledtrådar :angel: är så värdelös på att gissa!

Jag tror jag klurat ut vad jag ska ge mitt "offer"... Blir nog en lite gott och blandat-(paket) av det hela! Men har inte köpt något ännu, så ännu finns det tid att ändra sig :)

Har hittat en grej som kanske blir bra. Ska ta en titt i affärerna runt mig först för jag beställer på nätet

2 saker klara :banana: och en låda + div packmaterial.

På tal om annat,skriver man utanpå lådan/paketet om det kan öppnas innan?
Står i reglerna att alla paket ska vara inslagna, så lådan bör man ju kunna öppna innan alldeles oavsett :)
Nåja, såvida inte ytteremballaget är inslaget antar jag, det har jag fått vid något tillfälle - nu låg det mindre paket inuti har jag för mig, men det visste jag ju inte så det fick jag se först på julafton :D

Tyyyp klar här, hade flyt när jag var iväg och handlade i förmiddags och hittade det mesta jag tänkt :laugh: Har en grej jag får vänta lite på dock, och så måste jag fixa passande emballage - så enerverande, jag är otålig och vill skicka iväg paketet direkt ju! :D

Men HERREJÖSSES vad ni är snabba! 😅 Jag sällar mig till dem som bara börjat snoka lite och imorgon, när jag är ledig, ska kika på vad som eventuellt finns i stan.

Men HERREJÖSSES vad ni är snabba! 😅 Jag sällar mig till dem som bara börjat snoka lite och imorgon, när jag är ledig, ska kika på vad som eventuellt finns i stan.
Jag har väldigt dåliga erfarenheter av PostMord så därav att jag skyndat mig att beställa. Är först hit och sedan på andra hållet som det inte ska gå fel 😱

• Gilla
Reactions: Sel
I stort sett klar. Väntar på en sak jag beställt och hoppas den kommer i tid, resten fixar jag i lokala butiker. Bra ledtrådar ifrån mitt offer. Låda och inslag är redo

Tror dock jag är en av de som gett dåliga ledtrådar. Visste inte riktigt vad jag skulle skriva så här första gången. Jaja, jag går ju ett paket ändå!

Jösses vad snabba alla ska vara. Jag har försökt hitta en grej men får ev. ge upp den snart för det verkar hopplöst.
Fick för en stund anstränga mig för att inte börja känna mig småstressad av att ni är en hög som säger er vara klara eller nästan klara 🙃
Förtar det inte det roliga för er att spika planen så snabbt? 😉

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka