I vårt hushåll alltså. Andra gör så klart precis hur de villDock okej att tjuvstarta med ljus som inte har uppenbart jultema. Det är ju ändå deprimerande med mörker..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I vårt hushåll alltså. Andra gör så klart precis hur de villDock okej att tjuvstarta med ljus som inte har uppenbart jultema. Det är ju ändå deprimerande med mörker..
Bra att du klargör det när det låter som vi ser det som tävling .
För mig är det absolut inte så, men jag tycker det är roligt att pricka in ledtrådar med nåt som den jag tomtar för tycker är lika bra som jag gjorde när jag kom på det .
Min ena katt lär hjälpa till misstänker jag.
Haha tur det, de brukar vara uppe till typ slutet på februari så..Dock okej att tjuvstarta med ljus som inte har uppenbart jultema. Det är ju ändå deprimerande med mörker..
Ja, det skulle vara jätteroligt att pricka in alla fem ledtrådar ändå förstås!
Bokar du frakten online så får du ett mail med en qr-kod när det är betalt. Den visar du upp för ombudet så fixar de restenVet någon här inne hur man gör om man vill ombudet ska skriva ut? Finns det alternativ efter man betalat frakten? Skriver här iochmed aktuellt i denna grupp och någon annan kanske har nytta av det
Meh alltså varför har aldrig jag sådan turBeställde en av klapparna för en halvtimme sedan ungefär och fick ett bekräftelsemail (med spårningsnummer) att de skickat grejen nu. Måste vara någon typ av rekord!
Det beror ju oftast på vilken webbshop man beställer från. Hur stor omsättning de har, hur seriösa de är osv. Flyter allt från de man köpt av är det inte jätteofta det strular med postnord sen när jag köper. Värst är ju de som köper frakten och sen väntar i dagar med att lämna in det...Meh alltså varför har aldrig jag sådan tur
/väntar fortfarande på att de ska skicka mitt paket.
Vad bra. Hoppas det flyter på nu. Jag tycker merparten av paketen går riktigt bra när postnord fått dem, i alla fall till mig. Kan ta nån dag extra ibland.De har skickat mitt paket whoop Whoop
Nu gäller det bara att PostMord inte strular.
Jag får dock deras 1-2 dagar till 4 men det kanske bara är jag?
Bra jobbat av alla parter dåJag beställde en julklapp igår 12:12 (inte till mitt offer här) och den kom idag i postlådan.