Secret Santa - 2020

Bra att du klargör det när det låter som vi ser det som tävling 😇.
För mig är det absolut inte så, men jag tycker det är roligt att pricka in ledtrådar med nåt som den jag tomtar för tycker är lika bra som jag gjorde när jag kom på det 😁.
Min ena katt lär hjälpa till misstänker jag.

Ja, det skulle vara jätteroligt att pricka in alla fem ledtrådar ändå förstås! :) Det gjorde jag inte förra året men det blev bra ändå.

Det är rätt roligt ändå med de hjälpsamna djuren! :heart

Dock okej att tjuvstarta med ljus som inte har uppenbart jultema. Det är ju ändå deprimerande med mörker..
Haha tur det, de brukar vara uppe till typ slutet på februari så..
Just det ja, har inte hängt ut fåglarna än kom jag på.. Får se om jag hinner imorrn

Ja, det skulle vara jätteroligt att pricka in alla fem ledtrådar ändå förstås!

Hoppas den som tomtar för mig inte har som ambition att pricka in alla ledtrådar. För det kan jag inte ens tänka mig hur det ska gå till :nailbiting:. Men hen får göra som hen vill förstås 😊.

Vet någon här inne hur man gör om man vill ombudet ska skriva ut? Finns det alternativ efter man betalat frakten? Skriver här iochmed aktuellt i denna grupp och någon annan kanske har nytta av det :)

Väntar på att det jag beställt ska komma. Var lite orolig då jag inte fått upp att det är på väg i appen fast att jag fått Mail om att det var skickat men när jag la till det manuellt så fanns det och kommer troligen fram idag redan :)

De har skickat mitt paket whoop Whoop 🥳
Nu gäller det bara att PostMord inte strular.

Jag får dock deras 1-2 dagar till 4 men det kanske bara är jag? 🤔

Meh alltså varför har aldrig jag sådan tur 🙄
/väntar fortfarande på att de ska skicka mitt paket.
Det beror ju oftast på vilken webbshop man beställer från. Hur stor omsättning de har, hur seriösa de är osv. Flyter allt från de man köpt av är det inte jätteofta det strular med postnord sen när jag köper. Värst är ju de som köper frakten och sen väntar i dagar med att lämna in det...
Det jag beställt ska vara på väg nu iaf.

De har skickat mitt paket whoop Whoop 🥳
Nu gäller det bara att PostMord inte strular.

Jag får dock deras 1-2 dagar till 4 men det kanske bara är jag? 🤔
Vad bra. Hoppas det flyter på nu. Jag tycker merparten av paketen går riktigt bra när postnord fått dem, i alla fall till mig. Kan ta nån dag extra ibland.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka