Secret Santa - 2020

Haha, och jag gillar egentligen inte att shoppa, slopar gärna julen och är värst i världen på att slå in paket - men av någon anledning är det här så himla roligt ändå! :heart
Min största skräck var ju att jag har dålig fantasi, men det har gått jätte bra,så antingen fick jag ett ovanligt lätt offer eller så har jag oroat mig i onödan.
Förutom saken i coronasmittade staden så är jag klar,så paketinslagning har börjat.
Ja och ny skicklåda får nog införskaffas för den första har vi redan växt ur .

Jag är nästan barnsligt förväntansfull. 😆 I vanliga fall är julförberedelserna hos mig inte alls någon stor grej som jag hetsar upp mig för långt i förväg. Men nu känns det lite pirrigt varje gång någon skriver att de hittat en bra låda eller att de fått bra ledtrådar, och jag tänker åååh, kanske det är min tomte som nu hittat låda/beställt present/klurar på konstiga ledtrådar. 😅

Jag är nästan barnsligt förväntansfull. 😆 I vanliga fall är julförberedelserna hos mig inte alls någon stor grej som jag hetsar upp mig för långt i förväg. Men nu känns det lite pirrigt varje gång någon skriver att de hittat en bra låda eller att de fått bra ledtrådar, och jag tänker åååh, kanske det är min tomte som nu hittat låda/beställt present/klurar på konstiga ledtrådar. 😅
Så känner jag också varje gång någon skriver något 😁

En klapp avklarad, den enda jag planerat att beställa hem. I övrigt var mitt offers ledtrådar tacksamma för att stötta den lokala handeln vilket känns bra i dessa tider.

Men skänker en daglig tanke till den stackars stackars tomte som fick mig och mina usla ledtrådar. Men tycker det är skitsvårt för jag är så otroligt smal i vad jag gillar. Önskar jag älskade typ kaffe och godis haha.

Jag har inte handlat ännu, men sådär som grädden på moset har jag precis blivit furloughed på obestämd framtid så jag kan i alla fall smyga in i småbutikerna när ingen annan är där (Silver lining! :D )
Jag ska in på en liten specialbutik och be om råd. 😊

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka