Kanske ett helt annat random paket till en släkting eller så?Paket skickat!
Eller...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske ett helt annat random paket till en släkting eller så?Paket skickat!
Eller...?
Mitt offer ska inte få det så lätt inteKanske ett helt annat random paket till en släkting eller så?
jag funderade på det samma o kom fram till att man kanske kan vara jätte ful o kolla i affärernas paketinslagningsplats,så får man olika.Jag är äntligen klar nu tror jag! Det är så himla typiskt det där med papperet bara. Jag vill ju gärna slå in i lite olika, men det är inte hållbart att köpa flera rullar när de här är de endra klappar jag kommer att slå in.
jag funderade på det samma o kom fram till att man kanske kan vara jätte ful o kolla i affärernas paketinslagningsplats,så får man olika.
Jag tycker att det är snyggare när paketen är enhetliga
Åååh, jag har köpt så snyggt omslagspapper, och så får jag inte ens visa upp det!
Tack och lov! Men det är ju så långt kvar, jag blir alldeles otålig!Någon kommer ju att visa upp det så småningom. ☺
Fast det är ju rätt lång tid kvar till sista skickadag väl?Jag har skickat iväg ett mail nu och hoppas att de skickar saken. Fortfarande bara registrerad i appen.
Är huvudpresenten så har börjat kika runt lite på alternativ.
Typiskt när jag tyckte att jag var ute i god tid!
Jaja, allt annat är inslaget och redo att skeppas iväg.