Secret Santa - 2020

Jag handlar inte alltid efter ledtrådarna
Allt hänger på hur känd mottagaren är ;)
Hittills har det varit lyckat tror jag.
Är egentligen klar men ska köpa en grej till imorgon.
Sen ska jag bara hitta en låda i rätt storlek

Jag kan ha gjort ett ganska korkat misstag med en del av det jag ska ge bort. Mitt offer får ta reda på det på julafton 😅. Det är ingen katastrof i alla fall.

Jag är äntligen klar nu tror jag! :D Det är så himla typiskt det där med papperet bara. Jag vill ju gärna slå in i lite olika, men det är inte hållbart att köpa flera rullar när de här är de endra klappar jag kommer att slå in. :cautious:

Jag är äntligen klar nu tror jag! :D Det är så himla typiskt det där med papperet bara. Jag vill ju gärna slå in i lite olika, men det är inte hållbart att köpa flera rullar när de här är de endra klappar jag kommer att slå in. :cautious:
jag funderade på det samma o kom fram till att man kanske kan vara jätte ful o kolla i affärernas paketinslagningsplats,så får man olika.

jag funderade på det samma o kom fram till att man kanske kan vara jätte ful o kolla i affärernas paketinslagningsplats,så får man olika.

Det är en svensk grej tror jag. Det finns inte här. :D Skulle nog inte funnits i år oavsett tror jag, även om det varit norm i vanliga fall. Man kan ibland be folk i kassan slå in om man handlar i mindre affärer, men det var jag för trög för att komma ihåg!

Jag har skickat iväg ett mail nu och hoppas att de skickar saken. Fortfarande bara registrerad i appen. :banghead:
Är huvudpresenten så har börjat kika runt lite på alternativ.
Typiskt när jag tyckte att jag var ute i god tid!
Jaja, allt annat är inslaget och redo att skeppas iväg.

Jag har skickat iväg ett mail nu och hoppas att de skickar saken. Fortfarande bara registrerad i appen. :banghead:
Är huvudpresenten så har börjat kika runt lite på alternativ.
Typiskt när jag tyckte att jag var ute i god tid!
Jaja, allt annat är inslaget och redo att skeppas iväg.
Fast det är ju rätt lång tid kvar till sista skickadag väl?

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka