Secret Santa - 2020

Jösses vad snabba alla ska vara. Jag har försökt hitta en grej men får ev. ge upp den snart för det verkar hopplöst.
Fick för en stund anstränga mig för att inte börja känna mig småstressad av att ni är en hög som säger er vara klara eller nästan klara 🙃
Förtar det inte det roliga för er att spika planen så snabbt? 😉
Jag hade turen att få väldigt lätta ledtrådar, andra år har det varit betydligt svårare och tagit mycket längre tid att hitta något

Jösses vad snabba alla ska vara. Jag har försökt hitta en grej men får ev. ge upp den snart för det verkar hopplöst.
Fick för en stund anstränga mig för att inte börja känna mig småstressad av att ni är en hög som säger er vara klara eller nästan klara 🙃
Hade jag kunnat gå runt i affärer och tittat hade jag dragit ut på det, för det är mycket roligare. Men nu när det ska via posten två gånger vågade jag inte vänta.

Jag har mitt klart på så sätt att jag beställt på nätet och hittat vad jag tror är bra saker. Nu gäller det bara att det kommer hit så jag kan skicka det igen i tid.

Jag har så många skitbra idéer.. 😁 Och jag trodde att jag hade värstabästa butiken för en del av det i stan.. Jag hade fel.. 🙁
Så får tänka om, hade hoppats slippa beställa från nätet..
Det blir bra tillslut ändå! 😊

Jag valde en och fokuserade på först, så fyller jag på med en eller två andra sen.
Jag kommer tyvärr inte lyckas pricka alla, tror jag.

Jag tänkte inte alls så, att man skulle pricka in alla punkter, utan hade på förhand funderat att jag nog skaffar 1-2 presenter.

Sen blev det lite av misstag så att det ändå blev lite fler paket, eftersom det råkade passa så bra. (Enligt mig, offret kanske kommer att tycka att jag är helt ute och cyklar...) ;)

Jag tänkte inte alls så, att man skulle pricka in alla punkter, utan hade på förhand funderat att jag nog skaffar 1-2 presenter.

Sen blev det lite av misstag så att det ändå blev lite fler paket, eftersom det råkade passa så bra. (Enligt mig, offret kanske kommer att tycka att jag är helt ute och cyklar...) ;)
Alltså jag menade inte att man behövde ha en sak till varje ledtråd. Det kan ju vara ledtrådar som får att kombinera?
Om någon skriver favoritfärg rosa och att de samlar på nyckelringar så kan det bli en rosa nyckelring 😉.
Sedan kan jag tycka det är roligt om man ändå skulle lyckas pricka in så paketet stämmer för alla ledtrådar...
Allt beror ju på vad man fått för ledtrådar.
Sedan var jag kanske otydlig, men jag fick för att inte sväva iväg åt 4 olika håll samtidigt liksom "glömma bort" att några av ledtrådarna fanns för ett tag och därför tror jag inte att jag kan pricka alla ledtrådar.

Jag har fått bra ledtrådar men har nån omodern idé om att inte börja med julen innan 1a advent så jag har inte börjat på allvar än, utan låter mitt undermedvetna jobba på saken så länge. Inte långt kvar nu ändå! Här blir inte heller något julpynt innan söndag!

Jag har fått bra ledtrådar men har nån omodern idé om att inte börja med julen innan 1a advent så jag har inte börjat på allvar än, utan låter mitt undermedvetna jobba på saken så länge. Inte långt kvar nu ändå! Här blir inte heller något julpynt innan söndag!
Jag har ställt ut alla lysdjuren 😇.
Måste köpa lite nya ljusslingor, annars hade de också varit uppe nu..

Det är tur att det här är en lek och inte en tävling 😊.

Även jag har börjat få någon idé.

Ska se om hunden låter mig få ha julklappspapperet m.m. ifred i år eller om han ska "hjälpa till" även den här gången :D.
Bra att du klargör det när det låter som vi ser det som tävling 😇.
För mig är det absolut inte så, men jag tycker det är roligt att pricka in ledtrådar med nåt som den jag tomtar för tycker är lika bra som jag gjorde när jag kom på det 😁.
Min ena katt lär hjälpa till misstänker jag.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka