Secret Santa - 2020

Har nog fått ganska lätta ledtrådar men det är klurigt ändå :laugh:. Osäker på om det går att finurla till det men får göra så gott jag kan! :)

Nämen... det här är nästan lite kusligt.
Jag beställde grejer på nätet tidigare i höst, däribland en grej som jag tänkt som julklapp till min son.
I veckan beställde jag andra grejer från ett annat ställe. Bland annat en grej som jag tänkte att blir bra som julklapp åt min son.
I dag städade jag skåp, och upptäckte att jag beställt precis samna sak från 2 ställen :banghead::banghead::banghead: eftersom mitt minne är ungefär en centimeter långt.
Nåja, butiken har inte ännu skickat iväg veckans beställning, så jag slängde ihop ett snabbt mejl om ifall det går att ångra den här grejen i beställningen.
Så får jag ledtrådarna i secret santa.
Och den här grejen skulle ju bli perfekt till mitt offer. :eek:
Ska jag nu skicka ett till mejl till butiken om att jag ångrar att jag ångrade mig? O_o

Åh, jag vill ut och handla men så ska man inte gå i butiker :arghh:

Bra ledtrådar hur som helst :up:

Jag ska fönstershoppa och gå in när jag bestämt mig för ungefär det jag vill köpa. Man behöver inte besöka vildaste storshopcentralen eller stadskärnan tänker jag. Det de säljer kan man nog beställa ändå. :D

Första delen av paketet beställt. Nu håller jag tummarna för att det kommer fooort. De har ju gått ut med att man behöver skicka paket första veckan i december för att det ska vara garanterat framme innan jul 😱

Ska klura lite på andra delen av paketet medan jag väntar på PostMord 🤔

När folk skriver att de fått ett offer med bra ledtrådar håller jag alltid tummen för att det är jag. Alltid viss ångest över ledtrådarna 😁.

Mitt offer är lite klurigt, men gav ändå bra uppslag för klappar. Jag ska nog lyckas knåpa ihop något. Förra året fick jag så otroligt bra klappar av min tomte, så jag hoppas att jag ska kunna knåpa ihop något som åtminstone kan snudda vid den nivån :)

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 477
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 905
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 257
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka