Ăr det bara jag som vill starta nu?,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!Ăr det bara jag som vill starta nu?,
Ăr det bara jag som vill starta nu?,
Jag ska INTE göra det. Har sÄ mycket som mÄste fixas innan advent sÄ Àr jobbigt med allt annat som tar uppmÀrksamhet.Jag shoppar lite till mig sjÀlv sÄ lÀnge
Jag ska INTE göra det. Har sÄ mycket som mÄste fixas innan advent sÄ Àr jobbigt med allt annat som tar uppmÀrksamhet.
Jag gĂ„r o glor i affĂ€rer för att fĂ„ ideer, men det Ă€r ju svĂ„rt nĂ€r man inte vet vem man fĂ„r.Ăr det bara jag som vill starta nu?,
Bor i region dÀr man bara ska gÄ i apotek och mataffÀrer, sÄ fÄr bli nÀthandling för mig, tyvÀrr. Annars Àr ju gÄ och titta och fundera halva nöjet med julklappsköp.Jag gÄr o glor i affÀrer för att fÄ ideer, men det Àr ju svÄrt nÀr man inte vet vem man fÄr.
Bor i region dÀr man bara ska gÄ i apotek och mataffÀrer, sÄ fÄr bli nÀthandling för mig, tyvÀrr. Annars Àr ju gÄ och titta och fundera halva nöjet med julklappsköp.
jag skulle behöva jeans men kan liksom inte med att Äka och handla och jag orkar inte köpa online. Men snart har jag samlat ihop en stor hög med Àrenden sÄ dÄ fÄr jag köra ett race nÄgon gÄng nÀr jag Àr ledig mitt pÄ dagen.Jag behövde verkligen köpa underklÀder - för jag har liksom krympt. KÀnde mig nÀstan kriminell nÀr jag var pÄ Lindex (Men jag var ensam som kund).
PÄminner alla som ska tomta om att det kan vara lÀngre leveranstider Àn normalt pÄ nÀthandel, sÄ ni tÀnker pÄ det ocksÄ.Bor i region dÀr man bara ska gÄ i apotek och mataffÀrer, sÄ fÄr bli nÀthandling för mig, tyvÀrr. Annars Àr ju gÄ och titta och fundera halva nöjet med julklappsköp.