Lyllos den som får dig som tomte i år, min lampa är jättefinHåller med om det, står i sartgropana för att göra något kul och förhoppningsvis någon glad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyllos den som får dig som tomte i år, min lampa är jättefinHåller med om det, står i sartgropana för att göra något kul och förhoppningsvis någon glad.
Vad glad jag blir! Hoppas att jag kan göra något lika bra i år.Lyllos den som får dig som tomte i år, min lampa är jättefin
Jag kommer anmäla mig i år igen. Underbar grej, ju.
Bah! Kom, kom med och lek!Jag är lika sugen på att vara med i år som flera andra år,meeeeeen jag är verkligen värdelös på både ledtrådar och fantasin till paketets innehåll.
Kan man få välja offer
Funderar på att vara med bara för att få chansen att få @Tranan som tomte .Lyllos den som får dig som tomte i år, min lampa är jättefin
Lika stor som alla andraFunderar på att vara med bara för att få chansen att få @Tranan som tomte .
Ibland så kommer jag på nyaNi som varit med många år, kommer ni på nya ledtrådar varje gång? Jag vill skriva andra ledtrådar än förra året men hittills har jag inte kommit på fler än två .
Jag "byter" om/när något nytt stort händer i livet.Ni som varit med många år, kommer ni på nya ledtrådar varje gång? Jag vill skriva andra ledtrådar än förra året men hittills har jag inte kommit på fler än två .
Det blir nog ungefär samma men försöker variera lite för varje årNi som varit med många år, kommer ni på nya ledtrådar varje gång? Jag vill skriva andra ledtrådar än förra året men hittills har jag inte kommit på fler än två .
Brukar vara ungefär samma som grund, men kopierar inte rakt av. Har hittat ett nytt intresse sen förra året med, så skrev med lite om detNi som varit med många år, kommer ni på nya ledtrådar varje gång? Jag vill skriva andra ledtrådar än förra året men hittills har jag inte kommit på fler än två .
Tycker inte du behöver be om ursäkt för något, det är en lek och jag tror alla gör sitt bästa i lekenÅhhhhhhhhh, what the fuck! Ber om ursäkt till mitt offer nu så slipper jag det senare.
Nu ska jag bara klura på ledtrådar.