Jag vet! Sitter på händerna!Det är en fördel att ha offer först
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet! Sitter på händerna!Det är en fördel att ha offer först
Jag vet! Sitter på händerna!
Jag kan nog komma på något en tredje gång i så fall. Skriv bra ledtrådar .
Du ska ju inte skriva en önskelista. Men det kan vara bra om du framhäver dina intressen eller vad du gillar . Jag tycker inte dina ledtrådar varit dåliga innan heller, så det är bara köra!
Det är det som jag har problem med Jag kan inte ens säga till familjen vad jag önskar mig, hur 17 ska jag kunna göra det på buke
Tur att jag har några dagar på mig att fundera på
45 tror jag..Så många redan! Jag tror vi behöver det här i år!
Hur många deltagare var det ifjol, någon som minns?
Det stämmer bra!45 tror jag..
Var vi inte närmre 70 nåt år?Det stämmer bra!
Tyvärr har jag inte dokumenten tillgängliga, men jag vill minnas att vi var 64st ett år.Var vi inte närmre 70 nåt år?
I anmälan är det ledtrådar om dig och vad du gillar. Sen i ditt paket kan du skicka med ledtrådar om dig själv Jag skickade tex ett SLU-klistermärke förra året. Och så är det ju roligt att använda big santas adress som avsändare, eller ännu hellre någon helt annan och posta det i någon annan stadFör en som funderar på att vara med men inte vågat åren innan, kan någon förklara lite mer angående de här ledtrådarna?
Har sett att folk gissar vems tomte som är vems, ska man ge ledtrådar som avslöjar sitt nick/människan bakom?
Eller bara ledtrådar/tips om vad man gillar?
Håller med om det, står i sartgropana för att göra något kul och förhoppningsvis någon glad.Kom igen
fler anmälningar
Det här är årets höjdpunkt ju