Schäfer bilder!!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hasselby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 619
  • Visningar Visningar 69 251
Sv: Schäfer bilder!!!

Det har varit uppe innan i just denna tråden, det är renrasiga schäfrar som gäller i just denna tråd.
Din vovve passar säkert i någon av de andra bildtrådarna där man kan visa alla hundar.

Härlig uppsyn hon har!

23978381.jpg

Senaste, var tvungen att testa pixbox, men det var bara mina äldsta album som bråkar tydligen. :devil:

Här kommer min förra hund, långhårig tik.
Samma dag som hon fick gå till de sälla jaktmarkerna.
4901546.jpg

Mitt älskade troll. :love:
5399677.jpg

Amarillo, han är för go din grabb.:d

Lite nya kamelbilder. Mitt ökenskepp är av det galnare slaget...
Apport...

kamel med ny leksak:

En hård träningsrunda och matte tröttare än kamelen...

Han tittar gärna på tv, här är det Ceasar Milan... Kanske han lär sig ngt:cool:

Små pinnar inget för en riktig schäfer!

Ingen skyddsärm? Spelar ingen roll för kamelen. Första gången med dold ärm - inga problem:)

"Du hade väl inte tänkt springa ngnstans?"

Hörru du, det var ingen dålig apport din hund fått tag på. Liiite väl stor kanske. :D Han ser ut att ha lite svårt att greppa den på tredje bilden.

Säger det samma, han är grymt fin din kamel. Så kul att se bilder på honom i action, men jag älskar naturbilderna. :love:

Senast ändrad av en moderator:

Hörru du, det var ingen dålig apport din hund fått tag på. Liiite väl stor kanske. :D Han ser ut att ha lite svårt att greppa den på tredje bilden.

Säger det samma, han är grymt fin din kamel. Så kul att se bilder på honom i action, men jag älskar naturbilderna. :love:

Jag ser mer kabeltrumman som ett typ av hamsterhjul för kameler:D. Han kutar med den både fram- och baklänges och kan hålla på i timmar om han får. Vilket han inte får - ett faktum som gör honom något upprörd...

Är det inte du som har en extrem närbild på din vovves huvud när han ligger ner och ser helt psycho ut? En av de roligaste jag sett:p

Denna är visserligen ifrån i våras men jag letade fram den först nu och kan inte låta bli att visa den:)
Den föreställer en vanligtvis ganska barnfeg Kiera och min kompis son.
"Kan man inte fly så kan man pussas"
24089343.jpg

thwaiting.gif

Hörrö du! Vad menar du med att ha en avatar som visar hur min hund försöker svälja din hund? :devil:

Fler med enorma blöta nosar ser jag! :D

Sköna bilder.

*KL*

Tagit lite höstbilder på min unghund, Nero.

IMG_1943.jpg

Hehe, såsöt med sin snusläpp!
IMG_1909.jpg

Gillar den här, även om den blev lite oskarp... Men han ser ut som en nallebjörn.
IMG_1916.jpg

" *Gäsp* Lite tråkigt att agera modell, är du klart snart matte? "
IMG_1924.jpg

IMG_1918.jpg

"Jaha, ska jag stå upp nu också... Suuuck"
IMG_1940.jpg

"Okey då, sista fina bilden - sen drar jag"
IMG_1928.jpg

:D

Senast ändrad:

Otroligt söt den var, sista bilden:love:

Här kommer lite nytt på Kiera, från förut idag:

24227375.jpg

24227373.jpg

24225942.jpg

24225678.jpg

24225679.jpg

Jag vet.. Men jag tittade faktiskt upp strax efter:cool:
24225532.jpg

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 173
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 485
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den...
2
Svar
20
· Visningar
550
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka