Schäfer bilder!!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hasselby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 619
  • Visningar Visningar 69 251
Sv: Schäfer bilder!!!

Så pass korta halsband går inte längre ner på halsen. Bara att titta på fler bilder i tråden, även på lösa hundar med vad som borde vara rätt slaka halsband, men som sitter högt upp eftersom de är för korta och därmed tighta..

Känns som vi går lite som katten kring het gröt här. Det är en dressyrlänk, avsedd att snabbt och lätt kunna korrigera hunden med. Väljer man den dessutom med "stopp" så vill man ha den högt upp, för maximal effekt.
De har inte köpt den för att det var det snyggaste halsbandet, och de råkade inte ta en för liten storlek.

Här kommer några bilder på borsans långhåriga schäfer som han hade tillsammans med sin dåvarande flickvän..

aQuita:

Och de stooooora parabolerna :D

Till er alla, vilka fina hundar ni har! Längtar verkligen tills jag och pojkvännen kan skaffa sen om något år :)

Senast ändrad av en moderator:

Satte nästan kaffet i halsen, guuud vad vacker! :love::love::love:
Min förra hund såg ut nästan så.
5399677.jpg

Långhåriga schäfrar med mycket svart är det vackraste som finns. Saknar henne enormt. :love::cry:

Det här var samma dag som hon skulle tas bort, 13 år gammal och blind.
Min bäbis.
4901546.jpg

Jädra pixbox att bråka, hoppas dom syns snart. *svära*

Tack till er alla :) Hon var en riktigt mys hund, men behövde verkligen arbeta MYCKET! Snacka om envis hund :p Haha! Synd att hon inte är kvar i familjen. För hon var riktigt fin och en härlig hund... :)

Våran schäferblandning <333333
24014421.jpg

24014427.jpg

Pappan är renrasig schäfer och mamman är bordercollie+labrador+schäfer så hon ser ut som en lång hårig schäfer.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 173
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 485
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den...
2
Svar
20
· Visningar
551
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka