Du är helt makalös,nu igen skriver du sådant jag inte skrivit.
Jag har aldrig sagt till min dotter att inte hon ska dricka men du hittar uppenbart på det du vill förstå själv , det handlar hela tiden om försiktighet och att inte bli redlös ( eller knackefull som jag uttryckt en gång), vara med lite i vad som händer oavsett vad som händer.
Det är man knappast om man är redlös.
Och jag har svarat förut, jo, jag har sagt samma till min son, även om riskerna för redlösa här yngre män är lite annorlunda med andra risker, men även de kan bli våldtagna.
Och det finns fler här inne som säger liknande till sina barn/ yngre vuxna men de törs väl inget skriva här för jisses , det lär följa med dem under hela deras buketid att där är minsann en användare som SKULDBELÄGGER sin DOTTER( eller son då men det verkar inte räknas) genom att be henne vara lite försiktig och inte bli redlös, för varför ska inte HON få full frihet och göra precis som HON vill för allt är ju männens fel vilket det är med vad hjälper det när den redlösa däckar i en skogsdunge och 8 män står i kö för att sätta på och hon sent omsider vaknar med trasigt underliv och trasig själ?
Men det är klart, med ditt resonemang så tar våldtäksmännen alltid någon annan istället så vad spelar det för roll? (vilket jag inte är så säker på)
Och jag tycker fortfarande det inte är något begränsande i livet att avstå redlöshet ( herregud).