Eh va?Men hjälp! Vad tusan håller han, Anders på med?
Förstår inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh va?Men hjälp! Vad tusan håller han, Anders på med?
Kritiserar produktionen uppenbarligen.Men hjälp! Vad tusan håller han, Anders på med?
Menar du framträdandet? Isf håller jag med dig, var tvungen att sätta på mute för allt skränande inte min kopp te. Att han är dömd för sextrakasserier gör inte att han framstår som mer charmig precis.Men hjälp! Vad tusan håller han, Anders på med?
Menar du framträdandet? Isf håller jag med dig, var tvungen att sätta på mute för allt skränande inte min kopp te. Att han är dömd för sextrakasserier gör inte att han framstår som mer charmig precis.
Jo, det var framträdandet som ¨drabbade¨mig. Jag letade febrilt efter en skämskudde stor nog.Menar du framträdandet? Isf håller jag med dig, var tvungen att sätta på mute för allt skränande inte min kopp te. Att han är dömd för sextrakasserier gör inte att han framstår som mer charmig precis.
Men alltså. Kikki.
Det hon hävde ur sig om Saade var inte rumsrent och riktigt äckligt.
Jag skrattade gott åt det faktiskt. Minen när hon sa att han var sexig var ju helt underbar.Men alltså. Kikki.
Det hon hävde ur sig om Saade var inte rumsrent och riktigt äckligt.
Hon är 65 och han är 27.Jag skrattade gott åt det faktiskt. Minen när hon sa att han var sexig var ju helt underbar.
Älskar tanter som gillar småpojkar.
Nej, såklart inte, men det är just det som är det roliga och det underbara. Min farmor hade aldrig i sitt liv raggat på en 27-åring i sitt förtryckta sätt hur en kvinna bör uppföra sig. Och det är ju det som är det härliga med Kickis kommentar - att hon skiter i de där gamla normerna. Hon har ingenting att förlora och hon har ju helt rätt, han var ju hur sexig som helst och flirtade hej vilt med henne under sången.Hade han varit ung tjej och hon man - hade det varit lika roligt?
Tomas Andersson Wij.... Vem ÄR han egentligen??? Det känns som en artist som jag helt har missat..... Tror ni att det blir ett bra avsnitt ikväll ?