Så mycket bättre 2017

Inget är riktigt imponerande än så länge, och Kicki var faktiskt lite pinsam. Hade förväntat mig mycket mer från henne eftersom hon är så inkörd i sitt eget, men det var bara en riktigt dåligt översatt låt. Kändes som jag hade hört den tusen gånger innan utan att tänka på det.

Tycker för övrigt det är kul när artisterna gör om låtarna mer, annat tempo eller ändrar språk, verkligen gör den sin egen. Vissa lyckas ju göra en låt sin egen med små medel också men det krävs mer skicklighet. Typ Sabina Ddumbas version var väldigt fin, men tycker hennes röst i sig gör otroligt mycket för tolkningen.

Ingen var jättebra men Ikona pops verision var ändå medryckande! :up:

Kicki var fruktansvärd, kass kärringengelska och tjat om dessa flyktingar ännu igen.. :down:

Besviken på Eric, tänkte att han skulle köra på engelska och bli nya Danny succén O_o:D

De andra tre var helt okej men ingen WOW :cool:

Jag är mest brydd över den där örnen dom såg på hemväg från fågelskådningsutflykten. Var den riktig? Varför fick man inte se mer av den?

Det var nog när jag fixade mat åt hunden :idea:
Tack @bitta för förklaringen, jag anade att jag hade missat nåt. Skönt att jag slapp grubbla över det.
Jag missade nog hela Unos ungdom också, han var ju söt!:o:D

Jag gillade Icona Pops version bäst och Kickis sämst, kändes som karaokeO_o

Sen tycker jag att den andra versionen som Sabina gjorde var mkt bättre än den som hon först framförde!

Elände, jag är inte imponerad av första avsnittet men hoppas på bättring för jag gillar programmet..

Elände, jag är inte imponerad av första avsnittet men hoppas på bättring för jag gillar programmet..
Inte jag heller, och jag hoppas också på att det bättrar på sig. Tyvärr var väl egentligen Uno Svenningsson en av mina få favoriter, så jag vet egentligen inte riktigt vad jag har att se fram emot nu :crazy:??

Missade jag något, eller var det INGEN som tolkade Tusen Eldar :eek: ? Det är ju min absoluta Freda´-låt!!

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 080
Senast: Mabuse
·
Samhälle Har senaste veckan blivit uppringd av 5 för mig okända nummer. (svarar inte på nummer jag inte känner igen) När jag kollar upp dessa...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 824
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka