Jag håller med dig o mångt och mkt!Och du har rätt i mkt.
Men den här kusken finns det ingen ursäkt för hur ni än vrider och vänder på det!Han körde en nära väns häst som han kört i träning också!I det här fallet hade han många möjligheter att göra rätt men gjorde ändå tväremot vad tränaren önskat.Att dessutom uppföra sig otrevligt och omoget efter tycker jag är lååååågt.
Som Martha sa så är han en mkt bra kusk men hans humör kan ibland till och med bli en fara för hästarna.
Till er som inte tycker att jag har anledning att bli förbannad kan jag ju berätta att han erkände själv att han uppfört sig mkt illa.
Han gick fram till tränar hustrun när hon duschade hästen och såg ut som en skyldig hundvalp.Hon sa:Jag är jävligt förbannad på dig,hur fan kunde du göra så med en orutinerad treåring som du vet vad vi har för mål med.
M svarade: Det har du all anledning att vara, vet inte vad som flög i mig.
Så vad ni än tycker så är jag tränare och kusk överens om att JUST denna styrningen var vidrig.
Nu är det dock ur världen och samma häst och kusk startar i morgon och jag kan lova er, den här gången blir det ingen idiot körning!
Sen håller jag självklart med om att det finns många staketkuskar och tränare med orimliga krav.Men i det här fallet så fanns det bara en syndabock.
Tack för mig!