Så befriande att vara här.

Den boken skrämmer skiten ur Tranan V. 2017. jag spenderade två år att skriva den och det fins två personer som har läst den. jag och min fd. terapeut. Med den kunde hon hjälpa mig på fötter för ingen innan tog in helheten. Under tiden försökte jag skriva en "vänligare variant" men den blev skit. Jag vill inte dra fram det mörkret igen. Den är troligen inte heller så bra skriven.

Oj, nej du ska absolut inte göra det om det får dig att må dåligt.

Den boken skrämmer skiten ur Tranan V. 2017. jag spenderade två år att skriva den och det fins två personer som har läst den. jag och min fd. terapeut. Med den kunde hon hjälpa mig på fötter för ingen innan tog in helheten. Under tiden försökte jag skriva en "vänligare variant" men den blev skit. Jag vill inte dra fram det mörkret igen. Den är troligen inte heller så bra skriven.
Låt den ligga och mogna till sig. En dag så börjar delar av den leva sitt eget liv och det kommer ut något annat av den som funkar bättre. Det är väl för varit än helt enkelt.

Det är bara att inse, Tranan, att alla som var här då minns dig fortfarande. ;) :up: Du har uppenbarligen gjort ett avtryck i våra minnen!
Välkommen tillbaka!

(Sen måste jag säga att det är tråkigt att läsa att din fru inte litade på dig ens så mycket att du kunde få spendera tid på ett internetforum där merparten av medlemmarna är tjejer. Det är väl samma typ av inskränkning som många tjejer som lever med kontrollerande män råkar ut för. Och det är lika bedrövligt oavsett vilket kön det är på den som kontrollerar)

Tranans comeback fick mig att tänka bakåt, lite bukenostalgi. Och då drog jag mig till minnes hon som (minns inte vem) startade en sorgsen tråd om att här var ju så många nykomlingar nu, den fina gemenskapen var förstörd så kunde vi kanske få ett slutet underforum för stammisarna (aka hennes kompisar?)

:D

(Det blev aldrig verklighet, som tur var)

Tranans comeback fick mig att tänka bakåt, lite bukenostalgi. Och då drog jag mig till minnes hon som (minns inte vem) startade en sorgsen tråd om att här var ju så många nykomlingar nu, den fina gemenskapen var förstörd så kunde vi kanske få ett slutet underforum för stammisarna (aka hennes kompisar?)

:laugh: :laugh: :laugh:

På riktigt?:laugh:

JA! Det var inte klokt. Men jag minns inte vem det var eller om vederbörande fortfarande är kvar. :D

Jag minns inte heller när det var, mer än att det var efter Decimadebatten. Den är typ mitt tidigaste minne härifrån.
Jag tycker det borde skapas ett underforum där alla välkända buketrådar sparas, så att vi som är nya också får läsa om snuskpoesi och blåa microar.

Ge det tid. Kanske är den mindre skrämmande 2027 eller 2035 - eller inte och då ligger den bra där den är :). Var stolt över ditt författarskap även om publiken är begränsad.

JA! Det var inte klokt. Men jag minns inte vem det var eller om vederbörande fortfarande är kvar. :D

Jag minns inte heller när det var, mer än att det var efter Decimadebatten. Den är typ mitt tidigaste minne härifrån.

Jag kan vara helt ute och snurra och pådyvla oskyldiga nick befängda infall; men jag tycker mig associera till något med tinkerhästar och möjligen ett namn i stil med Mortorp? Med viss reservation för att jag i rask takt närmar mig senilitetens gräns.

Jag har (sporadiskt) funnits här sedan urminnes tider och kommer också ihåg det här.

Liknande trådar

Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
678
Senast: Karfitsa
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 565
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
626
Senast: MiaMia
·
Samhälle Person X lever på existensminimum pga utmätning av skulder, hen är pensionär och i behov av hemtjänst. Det finns en tidigare historia av...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka