Så befriande att vara här.

Jag kan vara helt ute och snurra och pådyvla oskyldiga nick befängda infall; men jag tycker mig associera till något med tinkerhästar och möjligen ett namn i stil med Mortorp? Med viss reservation för att jag i rask takt närmar mig senilitetens gräns.

Jag har (sporadiskt) funnits här sedan urminnes tider och kommer också ihåg det här.
Vad kul att du också kommer ihåg! :D

Varken Mortorp eller tinker säger mig något. Men jag skulle inte komma på det om det vore rätt, jag har verkligen förträngt vem det var.

Decimadebatten?
Det första bråket som verkligen som skakade Buke i sina grundvalar. Vi pratade om det länge efteråt. Nicket Decima skapade en tråd på temat Ni borde verkligen inte lämna ut era sambos och pojkvänner så som det görs här.

Det blev ett helvetiskt liv av folk som försvarade sig, och av andra som höll med. Med andra ord, en bråktråd av samma magnitud som vi har en i veckan av numera :D

Det första bråket som verkligen som skakade Buke i sina grundvalar. Vi pratade om det länge efteråt. Nicket Decima skapade en tråd på temat Ni borde verkligen inte lämna ut era sambos och pojkvänner så som det görs här.

Det blev ett helvetiskt liv av folk som försvarade sig, och av andra som höll med. Med andra ord, en bråktråd av samma magnitud som vi har en i veckan av numera :D

Åhå!

En av de första sådana jag deltog i handlade om post.

för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det.

nu när jag har skilt mig så är det så befriande att vara här. Tack för det finns kvar.
Välkommen tillbaka! :)
Jag känner igen ditt nick. Jag var här med ett annat användarnamn på den tiden.

Jag vet hur det är.
Min snart ex sambo gillar inte att jag skriver här heller, men av andra skäl.
Han kräver censur på det jag skriver. :meh:
Jag var tvungen att be moderator radera en hel del inlägg som på mycket långväga håll möjligen kunde avslöja vem jag är och således vem han är också. O_o

Skönt att du slipper bevakningen nu.
Det behövs fler vettiga män på forumet, vilket du verkar vara. :bow:

Det där lät väldigt bekant! :angel:

OBS, jag läste ditt inlägg efter jag skrivit mitt välkomstmail till @Tranan

Var du här redan då alltså?
Jodå, jag har varit här sen ca 2001, 2002, tror jag.
Fast då hade jag annat namn och skrev mest på de hästrelaterade sidorna. Läste på senior då och då, bara.

Sen fick jag ta bort min första älskade häst, sen fick jag barn och sen fick jag ta bort nästa häst. :cry: Det var 2006 och då slutade jag hänga här.

Men, jag har läst om din blåa micro :D, Filofax underbara dejtingtråd :love: och Enyas sorgliga tråd då hennes man gick bort :cry:.

Oj, har det gått 8 år sedan jag såg ditt nick? Läskigt vad tiden går snabbt. Välkommen tillbaka! Jag minns till och med lite vagt din avatar.

Liknande trådar

Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
678
Senast: Karfitsa
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 565
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
626
Senast: MiaMia
·
Samhälle Person X lever på existensminimum pga utmätning av skulder, hen är pensionär och i behov av hemtjänst. Det finns en tidigare historia av...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka