Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA! Det var inte klokt. Men jag minns inte vem det var eller om vederbörande fortfarande är kvar.
Jag minns inte heller när det var, mer än att det var efter Decimadebatten. Den är typ mitt tidigaste minne härifrån.
Vad kul att du också kommer ihåg!Jag kan vara helt ute och snurra och pådyvla oskyldiga nick befängda infall; men jag tycker mig associera till något med tinkerhästar och möjligen ett namn i stil med Mortorp? Med viss reservation för att jag i rask takt närmar mig senilitetens gräns.
Jag har (sporadiskt) funnits här sedan urminnes tider och kommer också ihåg det här.
Det första bråket som verkligen som skakade Buke i sina grundvalar. Vi pratade om det länge efteråt. Nicket Decima skapade en tråd på temat Ni borde verkligen inte lämna ut era sambos och pojkvänner så som det görs här.Decimadebatten?
Det första bråket som verkligen som skakade Buke i sina grundvalar. Vi pratade om det länge efteråt. Nicket Decima skapade en tråd på temat Ni borde verkligen inte lämna ut era sambos och pojkvänner så som det görs här.
Det blev ett helvetiskt liv av folk som försvarade sig, och av andra som höll med. Med andra ord, en bråktråd av samma magnitud som vi har en i veckan av numera![]()
Vad gick den ut på?Åhå!
En av de första sådana jag deltog i handlade om post.
Vad gick den ut på?
Välkommen tillbaka!för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det.
nu när jag har skilt mig så är det så befriande att vara här. Tack för det finns kvar.
Det där lät väldigt bekant!Det första bråket som verkligen som skakade Buke i sina grundvalar. Vi pratade om det länge efteråt. Nicket Decima skapade en tråd på temat Ni borde verkligen inte lämna ut era sambos och pojkvänner så som det görs här.
Det blev ett helvetiskt liv av folk som försvarade sig, och av andra som höll med. Med andra ord, en bråktråd av samma magnitud som vi har en i veckan av numera![]()
Var du här redan då alltså?Det där lät väldigt bekant!
OBS, jag läste ditt inlägg efter jag skrivit mitt välkomstmail till @Tranan
Jodå, jag har varit här sen ca 2001, 2002, tror jag.Var du här redan då alltså?
Hej och tack för att du mins mig....och förresten, hej Tranan! Jag minns också dig.
Gäller dig med, tack. Det är verkligen rörande att så många mins mig.Känner igen dig också Tranan. Skriver inte mycket men läser och har bra minne.
Välkommen tillbaka!för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det.
nu när jag har skilt mig så är det så befriande att vara här. Tack för det finns kvar.
Jag minns dig väl jag med.Kul då är det minst 2!
Som sagt kul att folk mins mig.Oj, har det gått 8 år sedan jag såg ditt nick? Läskigt vad tiden går snabbt. Välkommen tillbaka! Jag minns till och med lite vagt din avatar.