Så befriande att vara här.

Min lägenhet är tom men det ger nya möjligheter att inreda.
16472944_10154527591602762_4097485126452500205_n.jpg

Välkommen tillbaks Tranan!
Kommer ihåg dig även om jag inte skrev/skriver så mycket (jag har dock nytt nick)!
Bra att allt är bättre nu! :up:

Sedan en liten avvikning ang lösenord till de som kanske inte vet; det finns faktiskt flera bra program (googla) som håller reda på lösenorden, jag skulle iaf inte klara mig utan mitt!!!

Kommer ihåg dig även om jag inte skrev/skriver så mycket (jag har dock nytt nick)!

Sedan en liten avvikning ang lösenord till de som kanske inte vet; det finns faktiskt flera bra program (googla) som håller reda på lösenorden, jag skulle iaf inte klara mig utan mitt!!!

Jag inbillar mig att jag har superkrafter och kommer ihåg...

Klart det gör, men har aldrig orkat skaffa nåt. Borde ha något för alla satans pinkoder också men samma där. :meh:

Välkommen tillbaks! Jag minns dig!
Har själv haft några års bortavaro från Buke, men har börjat komma tillbaks hit ibland. :)

Mvh
Norrland

Välkommen tillbaka. Känner igen nicket men det är nog inte mer än så. Dock beror det mest på mitt dåliga minne :p

Jag har skrivit en bok om dyslexi men den blev för personlig. Ligger i bankfack. Ska doneras till något museum som är intresserad av detta när jag dör. om 50 år. Skrev en bok som blev skräp om min uppväxt utan de mörka sidorna, kasserad. skrev en avhandling om elkablar i industriella byggnader (sömnpiller). Så jag har lärt mig skriva. :)

Böcker om dyslexi är viktiga. Jag tycker att du ska ta och fundera på att kopiera den där filen som ligger i bankfacket. Originalet låter du ligga kvar som det är. Kopian redigerar du så att du känner dig bekväm med att publicera. Det hjälper andra människor att dela med sig av sina erfarenheter.

Välkommen tillbaka, det ska bli kul att lära känna Tranan version 2017!

Böcker om dyslexi är viktiga. Jag tycker att du ska ta och fundera på att kopiera den där filen som ligger i bankfacket. Originalet låter du ligga kvar som det är. Kopian redigerar du så att du känner dig bekväm med att publicera. Det hjälper andra människor att dela med sig av sina erfarenheter.

Välkommen tillbaka, det ska bli kul att lära känna Tranan version 2017!
Den boken skrämmer skiten ur Tranan V. 2017. jag spenderade två år att skriva den och det fins två personer som har läst den. jag och min fd. terapeut. Med den kunde hon hjälpa mig på fötter för ingen innan tog in helheten. Under tiden försökte jag skriva en "vänligare variant" men den blev skit. Jag vill inte dra fram det mörkret igen. Den är troligen inte heller så bra skriven.

Liknande trådar

Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
678
Senast: Karfitsa
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 565
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
626
Senast: MiaMia
·
Samhälle Person X lever på existensminimum pga utmätning av skulder, hen är pensionär och i behov av hemtjänst. Det finns en tidigare historia av...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka