Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen tillbaka, jag minns dig också!för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det.
nu när jag har skilt mig så är det så befriande att vara här. Tack för det finns kvar.
Välkommen tillbaka!för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det.
nu när jag har skilt mig så är det så befriande att vara här. Tack för det finns kvar.
Ja, är det ovanligt?Kom du ihåg lösenordet?
Ja, det måste det vara! Komma ihåg det i åtta år? Jag har svårt att komma ihåg lösenord i två veckor, om jag inte använder dem väldigt ofta.Ja, är det ovanligt?
Ja, är det ovanligt?
Samma här.Jag är konstant inloggad, annars måste jag återställa kontot... har ingen aning om lösenord.
Samma här. Jag har ju så klart olika lösenord för olika sajter. Ibland har jag blivit tvungen att lära mig ett lösenord då jag besökt ett ställe från flera apparater. Men när jag tänker på saken så är det nog bara lösenordet till FB jag kommer ihåg.Ja, det måste det vara! Komma ihåg det i åtta år? Jag har svårt att komma ihåg lösenord i två veckor, om jag inte använder dem väldigt ofta.
Det är jag aldrig någonstans, vågar inte. För skulle jag råka logga ut mig av misstag kommer jag inte igen. Återställning av lösenord går ju till en mail, och jag minns aldrig vilken mail jag använt till vilket konto och framförallt inte lösenorden till mina olika mailadresser.Jag är konstant inloggad, annars måste jag återställa kontot... har ingen aning om lösenord.
Det är jag aldrig någonstans, vågar inte. För skulle jag råka logga ut mig av misstag kommer jag inte igen. Återställning av lösenord går ju till en mail, och jag minns aldrig vilken mail jag använt till vilket konto och framförallt inte lösenorden till mina olika mailadresser.
Åh! Är han singel?
Åh! Är han singel?
Om du menar mig så ja.Åh! Är han singel?
Med det leendet? Inte en chans.
Nej, den fina killen som @Migo har fyndat.Om du menar mig så ja.
Han är ju till dig!Nej, den fina killen som @Migo har fyndat.