Tranan
Trådstartare
Vi kommer nog synasmer på forumetVälkommen! Jag läste men skrev inte i många år så vi är inte bekanta men det är kul att du kommit tillbaka.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kommer nog synasmer på forumetVälkommen! Jag läste men skrev inte i många år så vi är inte bekanta men det är kul att du kommit tillbaka.![]()
Det är jag aldrig någonstans, vågar inte. För skulle jag råka logga ut mig av misstag kommer jag inte igen. Återställning av lösenord går ju till en mail, och jag minns aldrig vilken mail jag använt till vilket konto och framförallt inte lösenorden till mina olika mailadresser.
Tack, det känns så väldigt varmt att ni välkomnar mig så här mycketÅTTA ÅR??
Shit vad tiden går fort - välkomen tillbaka!![]()
Tackar, snart får jag tårar!Jösses! Har det gått åtta år? Välkommen tillbaka.
Hej tanten, jag vet jag försvann, för de ber jag ursäkt för men jag har förklarat varför och nu är jag glad att jag är tillbaka.Välkommen tillbaka!
Vi har saknat dig. Ett av de där nicken som gick upp i rök och man (jag) undrat över.
Det finns inga större bekymmer än bukelösen.Ah, jag är inloggad på mobilen enbart, så tappar jag den har jag större bekymmer än buke-lösen.
Jo, att jag måste kliva upp ur sängen varje morgon fast mina katter vill ligga kvar och mysa... DET är nog det allra största problemet i åtminstone den här galaxarmen...Det finns inga större bekymmer än bukelösen.
Hej jag hade en trana ett tag och sedan en rosa hästJag minns ditt nick! Du hade en trana, eller fågel iaf på din avatar (där kanske jag minns fel). Välkommen tillbaka!![]()
Inget att be om ursäkt för, minns ditt nick men inte din historia.Hej tanten, jag vet jag försvann, för de ber jag ursäkt för men jag har förklarat varför och nu är jag glad att jag är tillbaka.
Historia som jag lämnar där den är nu. Har börjat med att ta hand om mig och mina vänner.Inget att be om ursäkt för, minns ditt nick men inte din historia.![]()
TackarVälkommen tillbaka!![]()
Tackar för att mins mig, ja tiden går fort.Hej Tranan. Jag minns dig också mycket väl. Men är inte direkt aktiv längre. Säger som många fler. 8 år!! Där påminde du min om att tiden faktiskt går.
Det finns inga större bekymmer än bukelösen.