Så befriande att vara här.

Det är jag aldrig någonstans, vågar inte. För skulle jag råka logga ut mig av misstag kommer jag inte igen. Återställning av lösenord går ju till en mail, och jag minns aldrig vilken mail jag använt till vilket konto och framförallt inte lösenorden till mina olika mailadresser.

Ah, jag är inloggad på mobilen enbart, så tappar jag den har jag större bekymmer än buke-lösen.

Välkommen tillbaka!
Vi har saknat dig. Ett av de där nicken som gick upp i rök och man (jag) undrat över.
Hej tanten, jag vet jag försvann, för de ber jag ursäkt för men jag har förklarat varför och nu är jag glad att jag är tillbaka.

Jag minns ditt nick! Du hade en trana, eller fågel iaf på din avatar (där kanske jag minns fel). Välkommen tillbaka! :)

Hej Tranan. Jag minns dig också mycket väl. Men är inte direkt aktiv längre. Säger som många fler. 8 år!! Där påminde du min om att tiden faktiskt går.

Liknande trådar

Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
678
Senast: Karfitsa
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 565
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
626
Senast: MiaMia
·
Samhälle Person X lever på existensminimum pga utmätning av skulder, hen är pensionär och i behov av hemtjänst. Det finns en tidigare historia av...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka