Välkommen till järnvägen dåSignalprojektör inom järnvägen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till järnvägen dåSignalprojektör inom järnvägen.
Önskar bara nu att man inte var singel.Det låter både spännande och kul.
Jag har haft samma lösenord i snart 20 år. Har några jag varierar mellan och kommer ihåg alla, har ett jäkla minne till detaljer.Ja, det måste det vara! Komma ihåg det i åtta år? Jag har svårt att komma ihåg lösenord i två veckor, om jag inte använder dem väldigt ofta.
När tiden är rätt så kommer någon att komma som en blixt från klar himmel.Önskar bara nu att man i,)nte var singel.
Äsch, singellivet kan vara riktigt roligt. Jag är själv singel sen 3 år tillbaka och i början ville jag bara skaffa pojkvän, men nu känner jag att jag kan göra vad jag vill, ingen som klagar. Jag har fyllt ut tvåsamhetskänslan med kompisarna i stallet, sen är det klart att man alltid vill hitta någon, men jag tar var dag som den kommer, för dagarna blir vad jag gör dom till.Önskar bara nu att man inte var singel.
Oh, det där hoppas jag på. Håller tummarna stenhårt nu.När tiden är rätt så kommer någon att komma som en blixt från klar himmel.
Så var det i alla fall för mig
Låter helt underbart, låter ju som det finns hopp som sagt.@RedHyuuga Det var liksom rätt, oväntat..
12 år senare är vi gifta, sedan 9 år..
Jag har haft samma lösenord i snart 20 år. Har några jag varierar mellan och kommer ihåg alla, har ett jäkla minne till detaljer.
det är sant. men det är så tyst jag pratar bara med mina barn. vill ha lite mer sällskap.Låter helt underbart, låter ju som det finns hopp som sagt.
Ah, jag har inga barn, har bara min häst, kollegorna på jobbet och stallkompisarna. Jag tror att man hittar en livsstil som passar en medan man letar andra alternativ så att säga. Jag kan ärligt säga att jag trodde inte jag skulle blir så bekväm med att vara singel faktiskt.det är sant. men det är så tyst jag pratar bara med mina barn. vill ha lite mer sällskap.
Jag undrar om du inte tänker på hon som började på i-? Isåfall tror jag inte att det är rätt. Jag tror att det var före hennes tid här.Jag tror att jag minns vem det var, men väljer att låta det vara glömt.
Vederbörande har varit mycket sporadisk de senaste åren.
Decimadebatten missade jag däremot helt.
Så jag har bara fragment från eftersnacket i minnesbanken.
Nej inte iJag undrar om du inte tänker på hon som började på i-?