Så befriande att vara här.

Önskar bara nu att man inte var singel.
Äsch, singellivet kan vara riktigt roligt. Jag är själv singel sen 3 år tillbaka och i början ville jag bara skaffa pojkvän, men nu känner jag att jag kan göra vad jag vill, ingen som klagar. Jag har fyllt ut tvåsamhetskänslan med kompisarna i stallet, sen är det klart att man alltid vill hitta någon, men jag tar var dag som den kommer, för dagarna blir vad jag gör dom till. :D

det är sant. men det är så tyst jag pratar bara med mina barn. vill ha lite mer sällskap.
Ah, jag har inga barn, har bara min häst, kollegorna på jobbet och stallkompisarna. Jag tror att man hittar en livsstil som passar en medan man letar andra alternativ så att säga. Jag kan ärligt säga att jag trodde inte jag skulle blir så bekväm med att vara singel faktiskt. :)

Jag tror att jag minns vem det var, men väljer att låta det vara glömt.
Vederbörande har varit mycket sporadisk de senaste åren.
Decimadebatten missade jag däremot helt.
Så jag har bara fragment från eftersnacket i minnesbanken.
Jag undrar om du inte tänker på hon som började på i-? Isåfall tror jag inte att det är rätt. Jag tror att det var före hennes tid här.

Liknande trådar

Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
678
Senast: Karfitsa
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 565
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
626
Senast: MiaMia
·
Samhälle Person X lever på existensminimum pga utmätning av skulder, hen är pensionär och i behov av hemtjänst. Det finns en tidigare historia av...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka